• Διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και προώθηση πωλήσεων στον τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ματθαιάκη, Κατερίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελείται από δύο μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του τουριστικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό, ενώ στο δεύτερο ...