Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "Ελληνικός οργανισμός τουρισμού (ΕΟΤ)"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις και προώθηση πωλήσεων στον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Η πτυχιακή αυτή εργασία αποτελείται από δύο μέρη, καθένα από τα οποία αναλύει διαφορετικές πτυχές του τουριστικού μάρκετινγκ. Στο πρώτο μέρος εξετάζονται η διαφήμιση και οι δημόσιες σχέσεις στον τουρισμό, ενώ στο δεύτερο ... -
Εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων στον τουρισμό, μελέτη περίπτωσης των πολυτελών ξενοδοχείων της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-06-2015Οι δημόσιες σχέσεις, αποτελούν σε κάθε περίπτωση, κύριο παράγοντα προς μελέτη και ανάλυση, για την ανάπτυξη της επιχειρηματικής δραστηριότητας σε όλους τους τομείς της οικονομίας. Οι δημόσιες σχέσεις εφαρμόζονται παντού ... -
Συνολική επικοινωνιακή πολιτική του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-04-2011Ο όρος της επικοινωνιακής πολιτικής συμπεριλαμβάνει πολλά στοιχεία. Στοιχεία όπως οι δημόσιες σχέσεις, η διαφήμιση , η προώθηση πωλήσεων , η δημοσιότητα , το Branding , το Packaging , αλλά και τα μέσα με τα οποία ασκούνται ... -
Το στρατηγικό μάρκετινγκ ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-04-2010Το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός για τον αρχικό σχεδιασμό και οργάνωση μιας επιχείρησης που στοχεύει στην διείσδυση σε μια αγορά ή στην αναδιανομή του μεριδίου της σε μια συγκεκριμένη αγορά στόχο. Το ...