Το στρατηγικό μάρκετινγκ ως εργαλείο σχεδιασμού της πολιτικής των πωλήσεων και της επικοινωνιακής πολιτικής στους εθνικούς οργανισμούς τουρισμού.
Strategic marketing as a tool for designing sales and communication policies for national tourism organizations.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2010-04-14Συγγραφέας
Παπαδογιάννης, Κωνσταντίνος
Papadogiannis, Konstantinos
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Το στρατηγικό μάρκετινγκ είναι ένας ευρύς ορισμός για τον αρχικό σχεδιασμό και οργάνωση μιας επιχείρησης που στοχεύει στην διείσδυση σε μια αγορά ή στην αναδιανομή του μεριδίου της σε μια συγκεκριμένη αγορά στόχο. Το μάρκετινγκ είναι γενικά μια προσπάθεια για την κατάκτηση της αγοράς που βρίσκεται συνέχεια σε κίνηση, παίρνοντας υπόψη μας όλα τα δεδομένα αυτής της Αγοράς (τεχνικά, νομικά, κοινωνικά, οικονομικά, ψυχολογικά), την εξέλιξη της καθώς και τις επιδράσεις της «J.J. Cannou» Στον τομέα του Τουρισμού το μάρκετινγκ είναι το κύριο συστατικό της επιτυχίας. Οι φύση του τουριστικού προϊόντος (αϋλότητα προϊόντος, ετερογένεια, ευπάθεια, αδιαιρετότητα) διαφοροποιούν το μείγμα μάρκετινγκ που ακολουθείται και διαμορφώνουν τις ενέργειες που χρειάζονται για την εφαρμογή του μάρκετινγκ στον Τουρισμό.
Συλλογές
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες