• Δυνατότητες προώθησης κρητικών παραδοσιακών προϊόντων μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λαμπράκης, Παναγιώτης; Τσαπαρίδη, Στυλιανή
    Επιβλέπων καθηγητής: Κουργιαντάκης, Μάρκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-11-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στη διερεύνηση των δυνατοτήτων προώθησης των παραδοσιακών κρητικών προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. Μεθοδολογικά, η παρούσα εργασία βασίζεται στη σύνθεση δευτερογενών και πρωτογενών ...
  • Κρητική διατροφή και γαστρονομία ως εργαλείο marketing στον Ελληνικό τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λιλιμπάκης, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Αποστολάκης, Αλέξανδρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-03-2015
    Σκοπός αυτής της εργασίας είναι η ανάδειξη της Κρητικής διατροφής και Γαστρονομίας έχοντας σαν αποτέλεσμα την ενσωμάτωσή της στο marketing του Ελληνικού Τουρισμού. Για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού ...