• Επιχειρηματικότητα, καινοτομικές δραστηριότητες και ανταγωνιστικότητα των μικρών μεσαίων επιχειρήσεων στον κλάδο πληροφορικής στο Νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σεβαστάκη, Χαρίκλεια
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξηρουχάκης, Φραγκίσκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-11-2009
    Ο σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί το είδος της σχέσης ανάμεσα στην επιχειρηματικότητα στις καινοτομικές δραστηριότητες και την ανταγωνιστικότητα των μικρών μεσαίων επιχειρήσεων στον κλάδο πληροφορικής στο ...
  • Η διεθνοποίηση των ελληνικών εξαγωγικών εταιρειών ελαιολάδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Μαυριτσάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-19
    Βασικό αντικείμενο σε αυτή την εργασία όπως αναγράφεται και στον τίτλο είναι η εξαγωγή του ελαιολάδου. Αρχικά γίνεται μια αναφορά για την παγκοσμιοποίηση και ποια είναι τα θετικά καθώς και τα αρνητικά της. Στη ...
  • Η νέα πορεία πλεύσης των Μινωικών Γραμμών Α.Ν.Ε. στο έντονο ανταγωνιστικό τοπίο της ΕΓ/ΟΓ ναυτιλίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αρετάκης, Κωνσταντίνος; Μπαβαρός, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Γρηγοράκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-11-2009
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι Μινωικές γραμμές. Αρχικά θα κάνουμε μία ιστορική αναδρομή και θα αναφερθούμε στην πορεία της εταιρείας από την ίδρυσή της έως σήμερα. Έπειτα θα μιλήσουμε για ...
  • Θεωρητική προσέγγιση επιχειρησιακής στρατηγικής ανάπτυξης μέσω νέων προϊόντων και η ανάγκη για δημιουργία και εισαγωγή νέων τραπεζικών υπηρεσιών που επιβάλλει ο τραχύς ανταγωνισμός στον τραπεζικό τομέα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ρούσσος, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Γρηγοράκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Ο βασικός στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει το ρόλο των ικανοτήτων ανάπτυξης νέων προϊόντων μέσα από μια κοινή δομή-βάση, που είναι οι πλατφόρμες και τα παράγωγά τους, με όσο το δυνατόν πιο κατανοητό τρόπο ...
  • Μάρκετινγκ τουριστικών επιχειρήσεων με έμφαση στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Καραγιαννάκη, Ελένη; Κεφαλωνίτη, Χριστίνα- Παντελία; Πουτορίδης, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τσουκάτος, Ευάγγελος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-23
    Η εργασία αρχικώς αναφέρεται γύρω από τον τουρισμό στην χώρα μας. Στη συνέχεια αναφέρεται στον κλάδο των ξενοδοχείων και συγκεκριμένα γίνεται αναφορά στην εξέλιξη του κλάδου, τα βασικά του χαρακτηριστικά, τις διάφορες ...
  • Σύγχρονοι μέθοδοι προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μπόμπορη, Όλγα-Σύλβια
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Το διαδίκτυο μαζί με τις διαφημιστικές εταιρείες έχουν εισβάλλει στην ζωή μας. Αν και θεωρείται πως το διαδίκτυο είναι καινούργιο, στην πραγματικότητα έχει ξεκινήσει γύρω στα σαράντα χρόνια πριν. Η συνεχώς αυξανόμενη χρήση ...