Η διεθνοποίηση των ελληνικών εξαγωγικών εταιρειών ελαιολάδου.
The internationalization of Greek olive export companies.
View/ Open
Date
2019-04-19Author
Μαυριτσάκης, Εμμανουήλ
Mavritsakis, Emmanouil
Metadata
Show full item recordAbstract
Βασικό αντικείμενο σε αυτή την εργασία όπως αναγράφεται και στον τίτλο
είναι η εξαγωγή του ελαιολάδου. Αρχικά γίνεται μια αναφορά για την
παγκοσμιοποίηση και ποια είναι τα θετικά καθώς και τα αρνητικά της. Στη συνέχεια,
αναλύονται οι λόγοι που οδηγούν τις επιχειρήσεις στη διεθνοποίηση και ποια είναι
τα οφέλη για την εθνική οικονομία κάθε χώρας. Γίνεται αναφορά στα εμπόδια που
μπορεί να υπάρξουν κατά την έναρξη της εξαγωγής καθώς και στους κινδύνους.
Επιπροσθέτως, ακολουθεί case study στο οποίο αναφέρεται η παραγωγή της
Ελλάδας γενικότερα και στη συνέχεια η παρούσα πτυχιακή επικεντρώνεται σε δύο
αγορές την Ρωσική και την Ινδική, όπου αναλύονται τα προβλήματα εισαγωγής σε
αυτές και φυσικά τα οφέλη της Ελληνικής οικονομίας κατ’ επέκταση των Ελλήνων
παραγωγών. Οι χώρες οι οποίες επιλέχτηκαν για την ήδη υπάρχουσα εξαγωγή τους
στη διεθνή αγορά είναι η Ιταλία και η Ισπανία, καθώς είναι μεσογειακές χώρες και
έχουν παρόμοιο κλίμα με την Ελλάδα.
Έπειτα γίνεται ανάλυση S.W.O.T. όπου αναφέρονται στοιχεία που μπορεί να
βασιστεί η ελληνική βιομηχανία, ώστε να γίνει πιο ανταγωνιστική και αντίστοιχα
αναφέρονται και τα μη κερδοφόρα στοιχεία του κλάδου.
Τέλος, παρατηρείται ότι η Ελλάδα θα πρέπει να αυξήσει το μερίδιο αγοράς της
με σκοπό να βελτιώσει την οικονομική της πορεία και να εκμεταλλευτεί την ποιότητα
του ελαιολάδου η οποία του προσφέρει προστιθέμενη αξία. The main object in this paper as it is written in the title is the export of olive oil.
At first there is a reference to globalization and what are the positive as well as the
negative ones. Then we analyze the reasons that drive businesses to internationalize
and are the benefits to the national economy of each country. We refer to barriers that
may exist at the start of export as well as to risks.
In addition, we follow a case study in which we refer to the production of
Greece in general and then focus on two markets in Russia and India, where we
analyze import problems and, of course, the benefits of the Greek economy by the
Greek producers. The countries selected for their existing export to the international
market are Italy and Spain as they are Mediterranean countries and have a similar
climate to Greece.
Then we analyze S.W.O.T. index which refers to elements that the Greek
industry can rely on to make it more competitive and also the unprofitable elements of
the sector
Lastly, we see that Greece should increase its market share in order to improve
its economic performance and to take advantage of the quality of olive oil which gives
it added value.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info