• Servqual Gaps: Εφαρμογή στην Ελληνική πρακτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Νταμπακάκη, Χρυσούλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκη, Βερονίκη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012
    Θέμα της παρακάτω μελέτης είναι η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, τόσο για την διατήρηση, όσο και για την αύξηση των πελατών μιας επιχείρησης. Παρουσιάζονται θέματα όπως οι προσδοκίες και η ικανοποίηση των πελατών, ενώ ...
  • Μέτρηση ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών και εξέταση της μεθόδου SERVQUAL. Μελέτη περίπτωσης: Η επιχείρηση "Γευσήνους".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κακάκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-12-2013
    Η αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών είναι πρωταρχικός στόχος για κάθε επιχείρηση παροχής υπηρεσιών ειδικά αν θέλει να επιβιώσει σε αυτή την ολοένα και πιο ανταγωνιστική αγορά. Η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών είναι ...