• Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καραγιάννη, Λυδία
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-07-16
    Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ ...
  • Η κατανάλωση αλκοόλ και η επίδραση του στον τρόπο ζωής των σπουδαστών του Τ.Ε.Ι. Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Πλιοπλή, Κλειώ; Ράσκου, Νερατζούλα; Τσαχουρίδου, Βασιλική
    Επιβλέπων καθηγητής: Γαλενιανού, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Το θέμα μας είναι η κατανάλωση αλκοόλ και η επίδρασή του στους σπουδαστές του Τ.Ε.Ι. Κρήτης. Το ενδιαφέρον γενικότερα για τις διαστάσεις που έχει πάρει η κατανάλωση αλκοόλ στις μέρες μας αρχικά προέκυψε ύστερα από την ...
  • Ο αντίκτυπος του influencer marketing στις πωλήσεις.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σαρρή, Κλητεμνίστρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-05
    Το Influencer Marketing στοχεύει στην σχέση εμπιστοσύνης που κτίζει ο influencer με το κοινό του. Με αποτέλεσμα η καμπανιά να έχει πιο άμεσο αποτέλεσμα και αυτό επιτυγχάνεται με το σταθερό αγοραστικό κοινό που τους ...