Influencer marketing: τι είναι και πως χρησιμοποιείται από τους διαφημιστές.
Influencer marketing: what it is and how it is used by advertisers.
Abstract
Το influencer marketing, ή μάρκετινγκ επιρροής αξιοποιεί μία ήδη εδραιωμένη αγοραστική κοινότητα, αυτή που έχει χτίσει ένας influencer, με αποτέλεσμα η τελική καμπάνια να έχει καλύτερη απόδοση σε λιγότερο δυνατό χρόνο ενώ το παραδοσιακό marketing στοχεύει στη δημιουργία ενός πιστού αγοραστικού κοινού από το μηδέν.
Οι influencers σήμερα ασκούν μεγάλη επίδραση στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Συγκεκριμένα, έχουν κατορθώσει να αναπτύξουν μαζί του μία ειλικρινή επικοινωνία, παρέχοντας ποιοτικό περιεχόμενο σε σταθερή συχνότητα. Με την παραπάνω τακτική, κατάφεραν σταδιακά να κερδίσουν την εμπιστοσύνη των followers, ώστε τελικά να μπορέσουν να τους προωθήσουν στοχευόμενα προϊόντα και υπηρεσίες και να λειτουργήσουν ως καταλύτες στην αγοραστική απόφαση που θα πάρουν.
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν το κύριο μέσον επικοινωνίας των επηρεαστών κοινής γνώμης σε οποιαδήποτε κατηγορία και αν ανήκουν, στους influencers, youtubers, bloggersή vloggers.
Το μέλλον του influencer marketing θεωρείται το content marketing και η micro influencers, οι οποίοι ασκούν μεγαλύτερη επίδραση στις αποφάσεις των ακολούθων τους με αναρτήσεις οι οποίες περιέχουν αυθεντικό περιεχόμενο και γι’ αυτό θεωρούνται πιο αποτελεσματικές. The influencer marketing, or marketing of influence leverages an already established purchasing community that has built an influencer, so the final campaign is performing better in the shortest time possible while traditional marketing aims at creating a loyal buyers from scratch.
Influencers today have a profound effect on consumer behavior. In particular, they have managed to develop an honest communication with him, providing quality content on a regular basis. With the above tactics, they gradually managed to gain the trust of the followers, so that they can finally promote their targeted products and services and act as catalysts in the purchase decision they will make.
Social media is the main means of communication for influencers in any category, be it influencers, youtubers, bloggers or vloggers.
The future of influencer marketing is considered to be content marketing and micro influencers, who have a greater influence on the decisions of their followers with posts that contain authentic content and are therefore considered more effective.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info