Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "επιχείρηση μαζικής εστίασης"
Αποτελέσματα 1-5 από 5
-
Διαδικασίες ανάπτυξης και εφαρμογής του συστήματος HACCP στις επιχειρήσεις μαζικής εστίασης και ξενοδοχείων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Στις μέρες μας όλες οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και γενικά όλες οι επιχειρήσεις μαζικής εστίασης προσπαθούν ή έχουν ήδη εφαρμόσει το σύστημα HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point - Ανάλυση Επικινδυνότητας στα ... -
Η δικαιοχρησία ως μέθοδος ανάπτυξης στις επισιτιστικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-11-2014Σκοπός της μελέτης είναι η εξαγωγή συμπερασμάτων για την πορεία της αγοράς εστίασης γενικότερα παγκοσμίως αλλά και ειδικότερα στην Ελλάδα και η τεκμηρίωση της μεθόδου franchising ως η πλέον κατάλληλη για την ανάπτυξη δικτύων ... -
Η εφαρμογή του CRM (Custom Relationship Marketing) στις επιχειρήσεις εστίασης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-20Στη σημερινή εποχή, τα επίπεδα του ανταγωνισμού είναι πολύ υψηλά. Έτσι, οι επιχειρήσεις θέλουν και χρειάζεται να δημιουργήσουν ένα διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Η σωστή διαχείριση από την πλευρά των επιχειρήσεων σε ... -
Μαζική παραγωγή φαγητού. Η φύση κι ο ρόλος του έτοιμου φαγητού στις επιχειρήσεις/οργανισμούς μαζικής εστίασης και η στρατηγική προώθησης του (σχεδιο marketing).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2012Στην εργασία αυτή, προσπαθώ να αναλύσω όσο το δυνατό πιο συγκροτημένα και με σαφήνεια, τι είναι αυτό το σχετικά νέο είδος στην Ελλάδα, τι το κάνει εμπορεύσιμο και τι μπορεί να τονισθεί στην στρατηγική πώλησής του. Ξεκινώ ... -
Το Franchising ως η κύρια μέθοδος ανάπτυξης των εταιρειών εστίασης στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008Η παρούσα πτυχιακή χωρίζεται σε 8 κεφάλαια. Το πρώτο περιλαμβάνει την εισαγωγή της ,ενώ στο δεύτερο παραθέτουμε τον ορισμό αλλά και την ορολογία του franchising. Επίσης περιέχει τους λόγους για τους οποίους επιλέγεται σαν ...