• Τρόποι και μέθοδοι προώθησης του ηλεκτρονικού τσιγάρου στην Ελλάδα σε περίοδο κρίσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λύτρας, Παρασκευάς
    Επιβλέπων καθηγητής: Παπανδρέου, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014
    Το θέμα που διαπραγματεύεται η επικείμενη πτυχιακή εργασία είναι: Η εύρεση τρόπων και μεθόδων προώθησης ενός νέου προϊόντος στην ελληνική αγορά, όπως το ηλεκτρονικό τσιγάρο, σε περίοδο κρίσης. Για την επίτευξη του σκοπού ...