• Αριθμοδείκτες αποτελεσματικότητας της διαφήμισης σε περίοδο οικονομικής ύφεσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αναστασάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-09-2014
    Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας είναι η ανάλυση των οικονομικών καταστάσεων της εταιρείας CREAM A.E., που δραστηριοποιείται στο χώρο της διαφήμισης, για τα πρώτα τέσσερα έτη της οικονομικής ύφεσης που διανύουμε (2008-2011). ...