Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "μάρκετινγ"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Ο ρόλος του μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις. A case study.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 15-07-2014Τη σημερινή εποχή βασικός και κύριος παράγοντας για την αποφυγή και επίλυση των οικονομικών προβλημάτων που υπάρχουν, είναι η προσπάθεια δημιουργίας σωστής πολιτικής, ορατών στόχων και καλής οργάνωσης των επιχειρήσεων. ...