• Επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης μιας επιχείρησης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σίμο, Θεόδωρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σκουλουδάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-11-25
    Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ο επιχειρηματίας αντλεί κοινωνικό κεφάλαιο, αφού μεγάλο πλήθος κοινωνικών σχέσεων συνεπάγεται και ανάλογο όφελος και υποστήριξη προς την επιχείρηση του. Δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι οι ...
  • Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Αθανασιάδη, Αναστασία; Σφυράκη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21
    Από τις αρχές του 21ου αιώνα η υπερπληθώρα της πληροφορίας αποτελεί συχνό φαινόμενο. Σε έναν κόσμο που αναμεταδίδονται διαδικτυακές συχνότητες δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η εμπλοκή του ανθρώπου σε αυτό. Διαχρονικά, ...
  • Η χρήση του instagram στη διαφήμιση και προώθηση προϊόντων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Χαιρέτη, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Μάνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-05
    Η παρούσα έρευνα στοχεύει να μελετήσει τις απόψεις των πολιτών σχετικά με την χρήση και τους λόγους χρήσης του Instagram. Για την μελέτη του θέματος επιλέχθηκε η ποσοτική προσέγγιση με ερωτηματολόγιο. Δείγμα ευκολίας 94 ...