Επίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο ρυθμό ανάπτυξης μιας επιχείρησης.
Impact of social media on the growth rate of an enterprise.
Abstract
Μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα ο επιχειρηματίας αντλεί κοινωνικό κεφάλαιο, αφού μεγάλο πλήθος κοινωνικών σχέσεων συνεπάγεται και ανάλογο όφελος και υποστήριξη προς την επιχείρηση του. Δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι οι επιχειρηματίες εκτός από καινοτόμες ιδέες, γνώσεις και ικανότητες, χρειάζονται επίσης και συμπληρωματικούς πόρους για να λειτουργήσουν την επιχείρηση τους και τους πόρους αυτούς τους αναζητούν μέσω των κοινωνικών δικτύων τους.
Στην εποχή του διαδικτύου τα κοινωνικά δίκτυα του καθένα διευρύνονται με την χρήση των λεγόμενων «μέσων κοινωνικής δικτύωσης» (social media) τα οποία υπάρχουν σε μεγάλη ποικιλία (facebook, youtube, whatsapp, instagram, tiktok κ.α.) και έχουν κατακτήσει το παγκόσμιο κοινό. Η επιχείρηση και ο επιχειρηματίας οφείλουν να εκμεταλλεύονται έξυπνα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, για να καταφέρουν να προσελκύσουν οικονομικά κεφάλαια, εξειδικευμένο προσωπικό, και πρόσβαση στην λεγόμενη «σιωπηρή γνώση» που περιλαμβάνει προσωπικές εμπειρίες, τεχνικές και διαδικασίες μέσω άλλων ατόμων του κοινωνικού δικτύου τους.
Από την στιγμή που σε παγκόσμιο επίπεδο, ο συνολικός αριθμός των χρηστών των μέσων κοινωνικής δικτύωσης εκτιμάται σε 4,7 δισεκατομμύρια χρήστες το 2022, ή το 59% του παγκόσμιου πληθυσμού, όλες οι επιχειρήσεις επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως κανάλι μάρκετινγκ. Ωστόσο, αν και από τις επιχειρήσεις B2C φαίνεται να υπάρχει μεγάλη αποδοχή, παρατηρείται ότι η χρήση του μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων από τις επιχειρήσεις B2B γίνεται αποδεκτή με σκεπτικισμό. Entrepreneurs enhance their level of “social capital” through social networks, since a wide range of social relations entails a corresponding benefit and support to his business. It should not be overlooked that entrepreneurs, in addition to innovative ideas, knowledge and skills, make use of additional resources to run their business, social networks could work as an extra factor.
Today’s age, the so called “internet age” people have the opportunity to expand their social network through the use of social media which exist in a wide variety (Facebook, Youtube, Whatsapp, Instagram, Tiktok, etc.) and have conquered the global audience. Business as well as the entrepreneur himself have the obligation to use social media in a way that benefits them. Specifically, they manage to attract financial capital, specialized personnel, and access the so-called "tacit knowledge" that includes other people’s personal experiences, techniques and processes through their social media profiles.
The estimated number of social media users globally totals 4.7 billion in 2022, thus it corresponds to a 59% of the world's population, inevitably all businesses want to use social media as a marketing tool. However, B2B businesses react with skepticism to this new marketing option in contrast with B2C businesses which have adapt their strategy including the use of social media.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info