• Ανάλυση δεδομένων και άντληση γνώσης μέσω κοινωνικών δικτύων βάσει τοποθεσίας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Μακρίδης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-13
    Τρέχουσες έρευνες υποστηρίζουν ότι η χρήση των κοινωνικών δικτύων μπορεί να αποτελέσει κυρίαρχο μέσο για την απόκτηση πολύτιμης γνώσης σχετικά με τους τουριστικούς προορισμούς μέσω της συλλογής δεδομένων από τα κοινωνικά ...
  • Boatguide: ένα portal για την θάλασσα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ανδριώτης, Ιωάννης; Χρονόπουλος, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-07-2008
    Το αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση θαλάσσιου-τουριστικού portal με έμφαση στην επιχειρηματική συνεργασία το οποίο θα υποστηρίζει η παρακάτω λειτουργικότητα: • Portal για την θάλασσα, ...
  • City branding, η συμμετοχή των κατοίκων στη διαμόρφωση ταυτότητας της πόλης. Η περίπτωση της Ιεράπετρας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αυλωνίτης, Κυριάκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η εργασία αυτή ασχολείται με το ζήτημα του city branding και με τις ενέργειες που ακολουθούνται για την επίτευξη αυτού. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται εισαγωγικά στοιχεία που χαρακτηρίζουν το city branding. Παράλληλα, ...
  • Digital marketing και τουρισμός.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Καμπούρης, Ιωάννης; Χρυσοχόος, Ιάσων
    Επιβλέπων καθηγητής: Αρακαδάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-07-25
    Η συγκεκριμένη εργασία έχει ως αντικείμενο μελέτης το Digital Marketing σε σχέση με τον Τουρισμό. Περιλαμβάνει δύο μέρη. Το πρώτο, το θεωρητικό μέρος ασχολείται με τις έννοιες του Μάρκετινγκ, του Digital Marketing, του ...
  • E-tourism και τουριστικά γραφεία: οι νέες τάσεις και εφαρμογές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πανταλός, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-30
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διερευνηθεί η επίδραση του ηλεκτρονικού τουρισμού στα τουριστικά γραφεία (e-tourism) και να μελετηθούν οι νέες τάσεις και οι εφαρμογές. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων ...
  • E-Tourism: χρήση του διαδικτύου και των τεχνολογιών πληροφορίας / επικοινωνίας στον τομέα του τουρισμού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αθανασοπούλου, Νικολέττα
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-23
    Η ανθρώπινη ανάγκη για μετακίνηση έχει τις ρίζες της βαθιά μέσα στον χρόνο. Οι εξελίξεις στον τομέα της Αεροναυπηγικής, της ναυτιλίας και γενικότερα των μέσων μεταφοράς, έκανε την μετακίνηση γρηγορότερη και λιγότερο ...
  • H επίδραση των νέων τεχνολογιών στη συμπεριφορά των Ελλήνων τουριστών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοπαλά, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-24
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στον Έλληνα τουρίστα σε συνάρτηση με τις νέες τεχνολογίες του διαδικτύου. Είναι σαφές πως τα τελευταία χρόνια το διαδίκτυο υφίσταται επιβλητικά στην ζωή των ανθρώπων αλλά το ζητούμενο ...
  • Startup επιχειρήσεις στον τομέα του τουρισμού σε Ελλάδα και παγκοσμίως.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μποντούρι, Άντρεα; Σαρρή, Παρασκευή
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-26
    Η σύγχρονη κοινωνία έχει σαν βασικό της γνώρισμα την εκτεταμένη χρησιμοποίηση των νέων τεχνολογιών και εφαρμογών που, σχεδόν, σε καθημερινή βάση αναδεικνύει καινούριες πρακτικές, κατάλληλες για την αμεσότερη διεκπεραίωση ...
  • Toυρισµός γκέι-λεσβιώv: διερεύνηση παρoύσας κατάστασης και πρooπτικών αvάπτυξης στηv Eλλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τασόγλου, Nαταλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21
    Έvα πoλύ σημαvτικό κoμμάτι τoυ τoυρισμoύ πoυ σταδιακά αvαδύεται και τείvει vα λάβει εξέχoυσα θέση στov χώρo της τoυριστικής αγoράς, είvαι αυτό τoυ τoυρισμoύ τωv γκέι-λεσβιώv. Ήδη από τo 1990, τo oπoίo αvακηρύχθηκε ως ...
  • Tουρισμός και οικονομική ανάπτυξη. H περίπτωση της Ελλάδας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Αντιμισάρης, Βασίλειος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μουδάτσου, Αργυρώ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-08
    Ο τουρισμός στην Ελλάδα, σε σχέση με τους άλλους παραγωγικούς τομείς, είναι μία οικονομική και κοινωνική δραστηριότητα που στα χρόνια της κρίσης έχει αποτελέσει κινητήρια δύναμη για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας. Έχει ...
  • Web 2.0 και τουρισμός. Μελέτη περίπτωσης: TripAdvisor.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Περογαμβράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Τα τουριστικά προϊόντα χαρακτηρίζονται από έλλειψη ύλης. Ο πελάτης μιας τουριστικής επιχείρησης δεν μπορεί να δει, να αισθανθεί, να ακούσει ή να δοκιμάσει το τουριστικό προϊόν πριν την αγορά και κατανάλωσή του. Περιορίζεται ...
  • Άμεσες ξένες επενδύσεις και τουρισμός - Η περίπτωση της Ελλάδος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούς
    Συγγραφείς: Αλεξανδρίδης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μουδάτσου, Αργυρώ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-04-05
    Η παρούσα εργασία σκοπό έχει να διερευνήσει τη σχέση μεταξύ των ξένων άμεσων επενδύσεων και μεγεθών του τουρισμού σε μακροοικονομικό επίπεδο μέσω οικονομετρικών μεθόδων. Για το σκοπό αυτό παρουσιάζεται το ελληνικό τουριστικό ...
  • Αγροτουρισμός. Μελέτη περίπτωσης νομού Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κρανιωτάκη, Χριστιάννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Στην παρούσα εργασία επιχειρείτε να δοθεί ένας ορισμός του εναλλακτικού τουρισμού καθώς και να αναλυθούν οι μορφές του. Επιπλέον, θα γίνει σύγκρισή του με τον κλασσικό τουρισμό, θα αναλυθούν διεξοδικά οι προσπάθειες της ...
  • Ανάλυση αφίξεων τουριστών στην Κρήτη για την περίοδο 2003-2016.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Λενιδάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-24
    Αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση των αφίξεων και διανυκτερεύσεων επισκεπτών που καταγράφονται στα ξενοδοχειακά καταλύματα και κάμπινγκ στην περιφέρεια Κρήτης το διάστημα 2003-2016. Οι αφίξεις και οι ...
  • Ανάλυση για τον τουριστικό προορισμό της Καβάλας.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κιουρτζιάδης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-03-29
    Ο νομός Καβάλας, όσο αφορά τον τουριστικό τομέα, έχει τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του όπως όλες οι περιοχές, νομοί και χώρες. Συγκεκριμένα, βασίζεται ιδιαιτέρως στις Βαλκανικές χώρες και στον καλοκαιρινό τουρισμό. ...
  • Ανάλυση δεδομένων από συστήματα ηλεκτρονικών κρατήσεων.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Μαροπάκης, Στυλιανός; Ντρέγκας, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλειάδης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-11-25
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ανάλυση δεδομένων από συστήματα online κρατήσεων. Ο κύριος λόγος που μας οδήγησε να ασχοληθούμε με την συγκεκριμένη ανάλυση είναι για να καταλάβουμε την μεθοδολογία αύξησης ...
  • Ανάλυση τουριστικών αφίξεων στην Ελλάδα ανά χώρα προέλευσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Χανιωτάκης, Ραφαήλ-Γεώργιος; Χαραλαμπίδου, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ξανθός, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-28
    Η παρακάτω εργασία ειδικεύεται στην ανάλυση τουριστικών αφίξεων την Ελλάδα βάση συγκεκριμένων παραμέτρων όπως η χώρα προέλευσης, ο σταθμός εισόδου και το μέσο με το οποίο αφίχθηκαν στη χώρα. Η βάση των στοιχείων και ...
  • Ανάλυση τρόπων διαφήμισης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων - η εξέλιξή τους στο χρόνο και επιπλέον μελέτη της διείσδυσης του internet.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Χατζίνα, Νάντια; Χορτάτου, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-06-2011
    Ο τουρισμός μιας χώρας οφείλει να είναι ποιοτικός. Για να είναι κάτι τέτοιο δυνατό θα πρέπει να εξασφαλίζονται ορισμένες προϋποθέσεις. Η διαφήμιση είναι η πρώτη και απαραίτητη προϋπόθεση, η οποία αφορά στην προβολή της ...
  • Ανάλυση των επιπτώσεων της οικονομικής ύφεσης στις τουριστικές επιχειρήσεις στην Κρήτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κωνσταντάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Σχοινιωτάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 13-11-2013
    Στην συγκεκριμένη εργασία εξετάζεται η πορεία του κλάδου της τουριστικής βιομηχανίας στην περίοδο της οικονομικής κρίσης που βιώνει τόσο η ελληνική επικράτεια όσο και ειδικότερα η Κρήτη. Πρέπει να επισημανθεί ότι είναι ...
  • Αξιολόγηση παρεχόμενων τουριστικών υπηρεσιών στο νομό Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Τζερτζή, Γκεζίμ; Χίντα, Εργιόνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ρομπογιαννάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-02-17
    Στην παρούσα πτυχιακή εργασία εκτιμάται η ικανοποίηση των παραθεριστών της Κρήτης και συγκεκριμένα του Ηρακλείου κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2016 (Απρίλιο έως Μαίο). Το μέγεθος του δείγματος ήταν 140 ερωτηματολόγια ...