• Instagram marketing – Μεθοδολογία, καλές πρακτικές και η παρούσα κατάσταση στην Ελλάδα

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κουράσης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοπανάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-18
    Στην εποχή του λεγόμενου digital story telling της ψηφιακής πραγματικότητας τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν σημείο τομής της καθημερινότητας των ανθρώπων καθώς τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται και σαν εργαλεία ...
  • Μελέτη και ανάλυση στρατηγικών μάρκετινγκ αξιοποιώντας το Instagram.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Νάνος, Σπυρίδων; Nanos, Spyridon; Τόζιος, Στυλιανός
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15
    Η τεχνολογική επανάσταση της πληροφορικής δεν θα μπορούσε να έχει την πλατιά απήχηση που έχει σήμερα αν δεν είχε αναπτυχθεί το Internet – (Διαδίκτυο στα Ελληνικά). Οι υπολογιστές και γενικά η πληροφορική έδωσε στους ανθρώπους ...