• Μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών στο διαδίκτυο: αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των μεσογειακών χωρών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Αεράκη, Μαρία; Ζαγαλάκη, Θεοφίλη
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-06-2011
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η συγκριτική ανάλυση και αξιολόγηση των επίσημων ιστότοπων τουριστικής προβολής των Μεσογειακών χωρών. Η δομή της εργασίας αποτελείται από τα εξής κεφάλαια: Κεφάλαιο 1 , Μάρκετινγκ ...
  • Οι προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας στη Μεσόγειο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Αραμπατζόγλου, Ευάγγελος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταματόπουλος, Θεόδωρος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-12-2015
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση του περιβάλλοντος της κρουαζιέρας στην Ελλάδα. Ειδικότερα μελετάμε όλες τις αλλαγές που έχουν συμβεί στο περιβάλλον της κρουαζιέρας τα τελευταία χρόνια, πώς κινείται η ελληνική ...
  • Οικολογικές συνέπειες εξόρυξης και μεταφοράς πετρελαίου στο Θαλάσσιο οικοσύστημα της Μεσογείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Φυσικών Πόρων και Περιβάλλοντος Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τσακίρογλου, Αρετή-Άννα
    Επιβλέπων καθηγητής: Σταυρουλάκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-06-2014
    Οι επιπτώσεις από την άντληση και μεταφορά πετρελαίου στη θάλασσα της Μεσογείου παρουσιάζονται μέσα από βιβλιογραφική ανασκόπηση εκδόσεων έγκυρων φορέων που σχετίζονται άμεσα με τη θαλάσσια πολιτική της Ε.Ε. και τη διεθνή ...