• A gesture-controlled Serious Game for teaching preschoolers with autism facial emotion recognition.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χριστινάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-08-2013
    Η αναγνώριση των εκφράσεων του προσώπου είναι σημαντική για την αντίληψη των συναισθημάτων και η κατανόηση των συναισθήματα είναι απαραίτητη για την ανθρώπινη επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση. Έρευνες αναφέρουν ...
  • Γρήγορος εντοπισμός αντικειμένων, υπολογισμός του πραγματικού τους μεγέθους και αναγνώριση με τη χρήση του αισθητήρα Microsoft Kinect.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Δημητρίου, Μιχαήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφυλλίδης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2013
    Αυτή η εργασία παρουσιάζει ένα αποδοτικό και ολοκληρωμένο σύστημα για τον εντοπισμό πολλαπλών αντικειμένων από μια τρισδιάστατη σκηνή και την κατηγοριοποίηση τους κάνοντας χρήση του αισθητήρα Microsoft Kinect. Χρησιμοποιεί ...
  • Δημιουργία 3D game σε περιβάλλον Unity Game Engine και χρήση του Kinect για την αλληλεπίδραση με τους χαρακτήρες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κορναράκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαλάμος, Αθανάσιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2015
    Στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη των πιο πρόσφατων μεθόδων δημιουργίας ρεαλιστικών 3D μοντέλων, το εύρος των δυνατοτήτων που προσφέρει το Unity Game Engine και η σύνδεση του Microsoft Kinect με το engine αυτό, ...