A gesture-controlled Serious Game for teaching preschoolers with autism facial emotion recognition.
Ένα ελεγχόμενο με χειρονομίες Serious Game για την εκμάθηση των συναισθημάτων από τις εκφράσεις του προσώπου, ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά προσχολικής ηλικίας με αυτισμό.
Abstract
Η αναγνώριση των εκφράσεων του προσώπου είναι σημαντική για την αντίληψη των συναισθημάτων και η κατανόηση των συναισθήματα είναι απαραίτητη για την ανθρώπινη επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση. Έρευνες αναφέρουν ότι τα παιδιά με αυτισμό παρουσιάζουν ελλείμματα στην αναγνώριση των συναισθηματικών εκφράσεων. Οι δυσκολίες στην κατανόηση και την έκφραση των συναισθημάτων τα οδηγεί πολλές φορές σε ανάρμοστες συμπεριφορές που προέρχονται από την αδυναμία τους να αλληλεπιδρούν επαρκώς με τους άλλους ανθρώπους. Τα ελλείμματα αυτά φαίνεται να είναι μάλλον μόνιμα στα άτομα με αυτισμό και κατά συνέπεια, εργαλεία παρέμβασης για τη βελτίωση των εν λόγω δυσκολιών είναι επιθυμητά. Σύμφωνα με τους ειδικούς, οι εκπαιδευτικές παρεμβάσεις για τη διδασκαλία της αναγνώρισης των συναισθημάτων από τις εκφράσεις του προσώπου, θα πρέπει να γίνονται όσο το δυνατόν νωρίτερα προκειμένου να είναι επιτυχής και να έχουν θετική επίδραση. Συχνά προβάλλεται ο ισχυρισμός ότι τα Serious Games μπορούν να είναι πολύ αποτελεσματικά στους τομείς της θεραπείας και της εκπαίδευσης για τα παιδιά με αυτισμό. Ωστόσο, οι εν λόγω παρεμβάσεις με τη χρήση υπολογιστή απαιτούν σημαντικές δεξιότητες για την αλληλεπίδραση. Πριν από την ηλικία των 6 ετών, τα περισσότερα παιδιά με αυτισμό δεν έχουν αυτές τις βασικές κινητικές δεξιότητες, προκειμένου να χειριστούν το ποντίκι ή το πληκτρολόγιο. Η προσέγγισή μας λαμβάνει υπόψη τις ιδιαιτερότητες των νηπίων με αυτισμό και τη φυσική τους ανικανότητα λόγω ηλικίας. Δημιουργώντας ένα εκπαιδευτικό παιχνίδι στον υπολογιστή που παρέχει φυσική αλληλεπίδραση, ευελπιστούμε να υποστηρίξουμε τα προγράμματα πρώιμης παρέμβασης και να ενισχύσουμε τη διαδικασία της εκμάθησης των συναισθημάτων. The recognition of facial expressions is important for the perception of emotions. Understanding emotions is essential in human communication and social interaction. Children with autism have been reported to exhibit deficits in the recognition of affective expressions. Their difficulties in understanding and expressing emotions leads to inappropriate behavior derived from their inability to interact adequately with other people. Those deficits seem to be rather permanent in individuals with autism so intervention tools for improving those impairments are desirable. Educational interventions for teaching emotion recognition from facial expressions should occur as early as possible in order to be successful and to have a positive effect. It is claimed that Serious Games can be very effective in the areas of therapy and education for children with autism. However, those computer interventions require considerable skills for interaction. Before age of 6, most children with autism do not have those basic motor skills in order to manipulate a mouse or a keyboard. Our approach takes account of the specific characteristics of preschoolers with autism and their physical inabilities. By creating an educational computer game which provides physical interaction, we hope to support early intervention and to foster learning of emotions.
Collections
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info