Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "banking marketing"
Αποτελέσματα 1-6 από 6
-
Mix Marketing τραπεζών – Η Ελληνική πραγματικότητα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012Στη σημερινή εποχή το Μάρκετινγκ με όλες του τις δραστηριότητες κατακλύζει την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων. Όλες οι αγορές και οι υπηρεσίες προϊόντων ασχολούνται με ποιά μέσα θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές ... -
Μάρκετινγκ - MIX τραπεζών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11-02-2009Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται και αναπτύσσεται το περιβάλλον λειτουργίας των ελληνικών τραπεζών μέσα από μια σειρά πράξεων που πρέπει να ακολουθήσουν με στόχο την διαφοροποίησή τους από τους άλλους πιστωτικούς ... -
Παρεχόμενο επίπεδο προσφοράς υπηρεσιών μάρκετιγκ από τις ελληνικές τράπεζες.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-08-2012Η εργασία αυτή έχει ως στόχο να παρουσιάσει αναλυτικά αφενός την κατανόηση των κυριότερων χαρακτηριστικών των τραπεζών μέσω των υπηρεσιών που προσφέρουν και αφετέρου την καταγραφή και ανάλυση του παρεχόμενου επιπέδου ... -
Τεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-06-2008Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η επισταμένη και διεξοδική μελέτη των τεχνικών προώθησης τραπεζικών προϊόντων .Το σύγχρονο τραπεζικό Μάρκετινγκ, δεδομένων των τεχνολογικών ευκολιών , και την αλλαγή της νοοτροπίας ... -
Τεχνικές προώθησης τραπεζικών προϊόντων. Μελέτη περίπτωσης (Εθνική Τράπεζα).
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 18-10-2013Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει γίνει με σκοπό τόσο την αποτύπωση των σύγχρονων αρχών προώθησης τραπεζικών προϊόντων όσο και για την εκτενή και λεπτομερή ανάλυση του προιοντικού χαρτοφυλακίου της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος ... -
Το marketing των τραπεζικών υπηρεσιών στο σύγχρονο περιβάλλον.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 17-02-2011Η δραστηριότητα του marketing ασκείται και κατευθύνεται από κάποιο χωριστό τμήμα της επιχείρησης. Το αρμόδιο τμήμα συντονίζει, ελέγχει, προτείνει και καταρτίζει εκείνη τη στρατηγική του marketing Που θα επιτρέψει στην ...