• Σύγχρονα διαδικτυακά εργαλεία και τεχνικές για την υποστήριξη πελατών με χρήση chat και μηνυμάτων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
    Συγγραφείς: Κοκολάκη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-10-29
    Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η καταγραφή των κυριότερων εργαλείων υποστήριξης πελατών που υπάρχουν στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον και η καταγραφή των πλεονεκτημάτων και των μειονεκτημάτων τους. Ως μεθοδολογία ...