• Ανάλυση της χορευτικής κίνησης ως φορέας μουσικής έκφρασης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Εφαρμοσμένων Επιστημών (Σ.Εφ.Ε), Τμήμα Μηχανικών Μουσικής Τεχνολογίας και Ακουστικής Τ.Ε. (Ρέθυμνο)
    Συγγραφείς: Ψαρρού, Δήμητρα
    Επιβλέπων καθηγητής: Πασχαλίδου, Στυλιανή
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-06-2013
    Το αντικείμενο της εργασίας αυτής είναι η χορευτική κίνηση του ανθρώπινου σώματος, ως φορέας μουσικής έκφρασης, σε σχέση με τη μουσική πληροφορία που δέχεται. Στόχο της εργασίας αποτελεί η ανάδειξη της αλληλεπίδρασης μεταξύ ...
  • Ανάπτυξη διάταξης μετρήσεως κλίσης τμημάτων σώματος κατά τον χορό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ταμβάκη, Χριστιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βαϊρης, Αχιλλέας
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-01-2012
    Στην παρούσα εργασία θα μελετήσουμε έννοιες όπως: οι τραυματισμοί (που συμβαίνουν στον κλασικό χορό), η κινησιολογία, , η σωματική δραστηριότητα , η μελέτη της κίνησης και η ισορροπία του σώματος και του πνεύματος. Θα δούμε ...
  • Εικόνα σώματος, διατροφικές διαταραχές και προσωπικότητα χορευτών επαγγελματικού επιπέδου άνω των 18 ετών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογίας Γεωπονίας και Τεχνολογίας Τροφίμων (Σ.Τε.Γ.Τε.Τ), Τμήμα Διατροφής και Διαιτολογίας
    Συγγραφείς: Ζαφειροπούλου, Λουκία; Μαρκοπούλου, Βέρρα; Παπαγεωργίου, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Χαρωνιτάκη, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-04-04
    Η διερεύνηση της ανησυχίας για την εικόνα σώματος, της τάσης για εμφάνιση διατροφικών διαταραχών, της προσωπικότητας αλλά και της ύπαρξης επίγνωσης κατά τη λήψη τροφής χορευτών επαγγελματικού επιπέδου άνω των 18 ετών. ...
  • Σύγχρονα Εργαλεία της διαφήμισης. Η Έννοια του Flash Mob(Αιφνίδιου Όχλου) και η Επίδρασή του στο Ελληνικό Κοινό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λάζου, Ευλαμπία; Παϊλα, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Ο μεγάλος αριθμός διαφημιστικών μηνυμάτων που κατακλύζουν στις μέρες μας το καταναλωτικό κοινό, βοηθά όλοένα και περισσότερο τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους στην αγορά επιτυγχάνοντας το θεμιτό ...