• Αξιολόγηση της πράσινης επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Σιδηρά, Κυριακή
    Επιβλέπων καθηγητής: Χρυσαφοπούλου, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-08-2012
    Η Πράσινη Επιχειρηματικότητα είναι μια νέα αναδυόμενη εναλλακτική μορφή οικονομικής δραστηριότητας η οποία στοχεύει στην ένταξη της προστασίας του περιβάλλοντος στον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων. Η δημιουργία της ...
  • Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το πράσινο μάρκετινγκ στα πλαίσια της εταιρείας Α.Ε.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
    Συγγραφείς: Σκλαβουνάκη, Ελένη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αστρουλάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-12-19
    Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας εξετάζεται η έννοια του πράσινου Marketing, και θα ήταν ορθό να συνδυάσουμε την έννοια αυτή με την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς οι εταιρείες είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν ...
  • Το πράσινο μάρκετινγκ στην ελληνική βιομηχανία ένδυσης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Δράκου, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Zoυγανέλη, Στάθια
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012
    Τα τελευταία χρόνια έχει σημειωθεί σημαντική αύξηση του ενδιαφέροντος για το περιβάλλον. Όλο και περισσότεροι καταναλωτές έχουν στραφεί σε πιο οικολογικά προϊόντα, με αποτέλεσμα να στραφούν περισσότερες επιχειρήσεις στο ...