Η εταιρική κοινωνική ευθύνη και το πράσινο μάρκετινγκ στα πλαίσια της εταιρείας Α.Ε.
Corporate social responsibility and green marketing within TITAN S.A.
View/ Open
Date
2022-12-19Author
Σκλαβουνάκη, Ελένη
Sklavounaki, Eleni
Metadata
Show full item recordAbstract
Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας εξετάζεται η έννοια του πράσινου Marketing, και θα ήταν ορθό να συνδυάσουμε την έννοια αυτή με την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης καθώς οι εταιρείες είναι απαραίτητο να εφαρμόζουν δομές εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ώστε να προχωρήσουν σε πρακτικές πράσινου Marketing. To πράσινο Marketing αφορά την εμπορία των προϊόντων που υποτίθεται ότι είναι προτιμότερα από περιβαλλοντική άποψη σε σχέση με άλλα. Έτσι το πράσινο μάρκετινγκ περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων, συμπεριλαμβανομένης της τροποποίησης του προϊόντος, των αλλαγών στη διαδικασία παραγωγής, της βιώσιμης συσκευασίας, καθώς και της τροποποίησης της διαφήμισης.
Κατόπιν όλων των προαναφερθέντων, η παρούσα εργασία θα διαρθρωθεί σε οκτώ συνολικά κεφάλαια, προχωρώντας από το γενικό στο ειδικό. Πιο συγκεκριμένα στο πρώτο κεφάλαιο θα εξεταστεί η διαδικασία του σχεδιασμού της επιχειρησιακής στρατηγικής marketing στην οποία περιλαμβάνεται και το marketing mix. Έπειτα θα αναφερθούμε στο πράσινο marketing, και στα προϊόντα και στα επιμέρους στοιχεία που αυτό περιλαμβάνει. Στην συνέχεια θα δούμε τα συστήματα CRM, καθώς είναι ιδιαίτερα εξυπηρετικά στο να καταγράφουν τις αντιδράσεις των πελατών και σε επόμενο κεφάλαιο αναλύουμε την καταναλωτική συμπεριφορά αυτή καθ’ αυτή.
Όντας το πράσινο Marketing, μια καινοτόμα πτυχή της επιχειρηματικότητας, θα αναλύσουμε την επιχειρηματικότητα αλλά και την καινοτομία, ενώ μετά θα συνδέσουμε το πράσινο Marketing με την εταιρική κοινωνική ευθύνη. Τέλος, η συγκεκριμένη εργασία κλείνει κάνοντας εκτεταμένη αναφορά σε ένα Case Study του Ομίλου TITAN.
Ευελπιστώ η παρούσα εργασία να αποτελέσει ένα εμπεριστατωμένο εγχειρίδιο για μελετητές του πράσινου marketing και της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. As part of this study we examine the concept of Green Marketing, and it would be appropriate to combine this concept with the concept of corporate social responsibility as companies need to implement CSR structures to move to Green Marketing practices. Green Marketing concerns the marketing of products supposedly environmentally preferable than others. Thus, green marketing encompasses a wide range of activities, including the modification of the product, changes in the production process, sustainable packaging and the amendment of advertising.
In light of all the above, this paper will be structured in a total of eight chapters, progressing from general to specific. More specifically, in the first chapter we will examine the process of planning of operational marketing strategy which includes the marketing mix. We will then refer to green marketing, and the products and components that it contains. Then we will see the CRM systems, which are especially convenient in order to keep record of the reactions of customers, and in the next section we will analyze consumer’s behavior per se.
Having in mind that Green Marketing is an innovative aspect of entrepreneurship, we will analyze entrepreneurship and innovation, and we will then connect the Green Marketing with Corporate Social Responsibility. Finally, this thesis ends with an extensive reference to the Case Study of TITAN Group.
I hope this paper will constitute a comprehensive manual for scholars of green marketing and corporate social responsibility.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info