• Τα ambient media και η χρήση τους από τις διαφημιστικές εταιρίες.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λυριντζή, Αλίκη
    Επιβλέπων καθηγητής: Αντωνάκη, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Η παγκοσμιοποίηση και η ανάπτυξη της τεχνολογίας δημιούργησαν την ανάγκη εύρεσης νέων επικοινωνιακών τρόπων προσέλκυσης των καταναλωτών. Έτσι έκαναν την εμφάνισή τους κάποιοι νέοι εναλλακτικοί τρόποι διαφήμισης και ...