• Γυναίκες και πολιτική: η συμμετοχή των γυναικών στο Ελληνικό Κοινοβούλιο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Σιώπη, Αφροδίτη; Τσομπάνου, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Διαλυνάκη, Ελένη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-02-2016
    Ο άνθρωπος είναι ζώον πολιτικόν έλεγε ο Αριστοτέλης. Για να επιβιώσει δημιούργησε ομάδες και από αυτές δημιουργήθηκε η κοινωνία, η οποία μέσα στο χρόνο εξελίχθηκε και συνεχίζει να εξελίσσεται. (Minuchin S., 2010). Η κοινωνία ...
  • Οικονομική κρίση και διαμόρφωση πολιτικών αντιλήψεων των νέων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Επαγγελμάτων Υγείας και Πρόνοιας (Σ.Ε.Υ.Π), Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας
    Συγγραφείς: Βαρτσάκη, Σοφία; Γίγα, Έλενα; Δάμη, Μαρίνα; Κόκοτα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Οικονόμου, Αικατερίνη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-02-2016
    Σκοπός λοιπόν της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί εάν και με ποιο τρόπο η οικονομική κρίση στην Ελλάδα έχει επηρεάσει τους νέους πολίτες της στη διαμόρφωση των πολιτικών τους αντιλήψεων και αξιών. Θα αναζητηθεί, ...
  • Πολιτικές εκλογές και Χρηματιστήριο Αθηνών: 1990-2015.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ενεϊντι, Λαλόσι; Σωτηροπούλου, Αικατερίνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Φλώρος, Χρήστος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-22
    Στην παρούσα πτυχιακή, θα εξετάσουμε αν και κατά πόσο οι χρηματιστηριακοί δείκτες προεξόφλησαν την πορεία των πολιτικών γεγονότων που ακολούθησαν, από το 1990 έως το 2015. Η εργασία χωρίζεται σε εννιά κεφάλαια. Στο πρώτο ...
  • Σύγχρονες και παραδοσιακές τεχνικές μάρκετινγκ στην πολιτική.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καραντωνάκης; Κωνσταντίνος-Εμμανουήλ; Μαργιολάκης, Δημήτριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 24-09-2015
    Το Μάρκετινγκ αποτελεί ένα από τα σπουδαιότερα και πιο απαραίτητα εργαλεία στην σύγχρονη εποχή μας ώστε κάποιος οργανισμός να έχει όφελος. Θα παρατηρήσουμε ότι με το πέρασμα του χρόνου το Μάρκετινγκ, έχει εξελιχθεί αρκετά ...