Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "quality of services"
Αποτελέσματα 1-2 από 2
-
Η σχέση μεταξύ ποιότητας υπηρεσιών και πίστης καταναλωτών μελέτη περίπτωσης: κλάδος τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-24Η επίτευξη και διατήρηση μίας κυρίαρχης θέσης στην αγορά από μέρους των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών, αποτελεί μεγάλη πρόκληση για τις εταιρείες και γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο, λόγω του συνεχώς αυξανόμενου ανταγωνισμού ... -
Το marketing των επιχειρήσεων παροχής λογιστικών υπηρεσιών: από την ποιότητα των υπηρεσιών στη διατήρηση των πελατών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-09-15Το Marketing, αποτελεί το κυριότερο παράγοντα επιτυχίας στην σύγχρονη κοινωνία, η οποία πλαισιώνεται από ένα υψηλά ανταγωνιστικό περιβάλλον. Το Marketing είναι ο παράγοντας, ο οποίος προσδιορίζει και εμβαθύνει στην βιωσιμότητα ...