• A gesture-controlled Serious Game for teaching preschoolers with autism facial emotion recognition.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χριστινάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-08-2013
    Η αναγνώριση των εκφράσεων του προσώπου είναι σημαντική για την αντίληψη των συναισθημάτων και η κατανόηση των συναισθήματα είναι απαραίτητη για την ανθρώπινη επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση. Έρευνες αναφέρουν ...
  • Παιχνίδια φυσιοθεραπείας για τη θεραπεία του συνδρόμου του καρπιαίου σωλήνα με τη χρήση του αισθητήρα Leap Motion.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Τσιλίδη, Ντιάνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παχουλάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-12
    Το Σύνδρομο του Καρπιαίου Σωλήνα (ΣΚΣ) είναι μία πάθηση στην οποία το μέσο νεύρο, που περνάει από τον καρπιαίο σωλήνα, συμπιέζεται προκαλώντας πόνο και μούδιασμα στην περιοχή του καρπού και των δαχτύλων. Ανάλογα με την ...
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Χαριτάκης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-01
    Η ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας ...
  • "Dinotopia" ένα εικονικό, serious game για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Σμυρνάκης, Αθανάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βασιλάκης, Κωνσταντίνος; Καλογιαννάκης, Μιχαήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-12
    Τα παιχνίδια στην εκπαίδευση ήταν πάντα ένα εργαλείο για την αυξήσει το ενδιαφέρον των μαθητών για μάθηση. Αυτό που παρουσιάζεται εδώ είναι ένα σοβαρό παιχνίδι με σκοπό να παροτρύνει τον μαθητή να μάθει σχετικά με την ...
  • Εξαγωγή μαθησιακών δεδομένων παραγόμενα από πολυτροπικές πηγές, μέσα από μαθησιακές διαδικασίες με βάση εκπαιδευτικά παιχνίδια.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Μηχανικών (ΣΜΗΧ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Τράμπας, Απόστολος-Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2021-07-07
    Οι ζωές μας επηρεάζονται από τη συνεχή ανάπτυξη της τεχνολογίας. Η τεχνολογία αποτελεί πλέον μέρος της καθημερινότητάς μας. Τομείς όπως η εργασία και οι επικοινωνίες έως την υγεία και την εκπαίδευση επηρεάζονται από τις ...
  • Υλοποίηση ενός serious educational web-based game for java programming tutorial.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Νταντινάκης, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-05-02
    Η διδασκαλία και η εκμάθηση είναι ένα από τα πράγματα που οι άνθρωποι αναπτύσσουν εδώ και πολλά χρόνια και δεν έχει όριο ηλικίας. Οι άνθρωποι στην ζωή τους διδάσκονται πολλά πράγματα από το να περπατάνε στο να μιλάμε, ακόμη ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για ανακύκλωση.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Μαυροειδή, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2022-04-08
    Στα πλαίσια της παρούσας εργασίας σχεδιάστηκε ένα παιχνίδι, που ο πρωταρχικός του στόχος είναι η εκμάθηση της διαδικασίας της ανακύκλωσης σε παιδιά δημοτικού. Το παιχνίδι περιλαμβάνει δραστηριότητες που περιγράφουν τη ...
  • Ανοικτή-προσαρμόσιμη πλατφόρμα δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Συντυχάκης, Ευθύμιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-07-14
    Τα παιχνίδια μπορούν να χαρακτηριστούν και ως προσομοιώσεις αληθινών καταστάσεων/δραστηριοτήτων, μέσα όμως σε ένα πλαίσιο ασφάλειας έτσι ώστε ο παίκτης να κερδίσει γνώση από τα λάθη του χωρίς ακραίες επιπτώσεις. Είναι ένα ...
  • Σχεδίαση και υλοποίηση εκπαιδευτικών παιχνιδιών ανθρώπινης μνήμης.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ (ΣΜΗΧ), Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
    Συγγραφείς: Πιτυανού, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2023-06-26
    Εδώ και δεκαετίες, τα ηλεκτρονικά παιχνίδια αποτελούν ένα σημαντικό μέσο ψυχαγωγίας για σχεδόν όλες τις ηλικιακές ομάδες και κοινωνικές τάξεις. Με το πέρασμα των χρόνων, η ανάπτυξη νέων τεχνολογιών διάδρασης μεταξύ του ...
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη διαδραστικής εφαρμογής για την πρόληψη της νόσου Alzheimer.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κυριακοπούλου, Μαρίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-04
    Σύμφωνα με έρευνες που έχουν διεξαχθεί, έχει αποδειχθεί ότι η συστηματική ενασχόληση ενός ατόμου, με παιχνίδια τα οποία αποσκοπούν στην εξάσκηση της μνήμης και της συγκέντρωσης, συμβάλλει στην μακροχρόνια διατήρηση της ...