• E-marketing: προώθηση τουριστικού προϊόντος μέσω διαδικτύου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Φουκαράκη, Ελευθερία; Αναγνωστόπουλος, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-11-2013
    Η συνεχής και αλματώδης πρόοδος της τεχνολογίας και της χρήσης του διαδικτύου, φέρνουν στο προσκήνιο νέες ευκαιρίες για την προώθηση του τουρισμού, τονίζουν την αναγκαιότητα για χρήση αποδοτικότερων και "εξυπνότερων" μεθόδων ...
  • Mix Marketing τραπεζών – Η Ελληνική πραγματικότητα.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής (Άγιος Νικόλαος)
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Γερογιαννάκη, Ειρήνη-Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Μακρυγιωργάκης, Μάριος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 02-08-2012
    Στη σημερινή εποχή το Μάρκετινγκ με όλες του τις δραστηριότητες κατακλύζει την καθημερινότητα όλων των ανθρώπων. Όλες οι αγορές και οι υπηρεσίες προϊόντων ασχολούνται με ποιά μέσα θα προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές ...
  • Η επίδραση κοινωνικών δικτύων στο μάρκετινγκ προϊόντων-υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μόρτογλου, Νικόλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Σπανάκης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-06-2014
    Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (social networks) αποτελούν, σήμερα, ένα συνεχώς αυξανόμενο μερίδιο στην ενημέρωση και την επικοινωνία, ενώ κατατάσσονται πλέον στις ισχυρότερες μεθόδους μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών μιας ...
  • Ξενοδοχειακό marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Βεντούρη, Μαρία; Καρατζόγλου, Αναστασία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τζωρτζάκη, Αλεξία-Μαίρη
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-05-18
    Η οικονομία της Ελλάδας βασίζεται κυρίως στον τουρισμό. Αυτό συμβαίνει λόγω της προτίμησης που δείχνουν οι τουρίστες προς αυτήν. Για να μπορέσει λοιπόν να καλυφθεί αυτή η ζήτηση υπάρχουν οι διάφορες μορφές καταλυμάτων με ...
  • Το μάρκετινγκ υπηρεσιών ως μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας. Διερεύνηση των προτιμήσεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των Ελλήνων τουριστών στα πλαίσια της τόνωσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ως διέξοδος από την οικονομική κρίση και της βελτίωσης του βιοτικού τους επίπεδου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαγεωργίου, Βύρωνας
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26
    Οι υπηρεσίες ως ξεχωριστό τμήμα των αγαθών έχουν μελετηθεί εκτενώς από την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στη περίπτωση του Τουρισμού βρίσκουν εφαρμογή εξαιτίας της φύσης του κλάδου και οι θεωρίες του μάρκετινγκ υπηρεσιών περιγράφουν ...