Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "standard of living"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Το μάρκετινγκ υπηρεσιών ως μοχλός ανάπτυξης της οικονομίας. Διερεύνηση των προτιμήσεων, των στάσεων και της συμπεριφοράς των Ελλήνων τουριστών στα πλαίσια της τόνωσης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος ως διέξοδος από την οικονομική κρίση και της βελτίωσης του βιοτικού τους επίπεδου.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-26Οι υπηρεσίες ως ξεχωριστό τμήμα των αγαθών έχουν μελετηθεί εκτενώς από την ακαδημαϊκή κοινότητα. Στη περίπτωση του Τουρισμού βρίσκουν εφαρμογή εξαιτίας της φύσης του κλάδου και οι θεωρίες του μάρκετινγκ υπηρεσιών περιγράφουν ...