• Σύγχρονα Εργαλεία της διαφήμισης. Η Έννοια του Flash Mob(Αιφνίδιου Όχλου) και η Επίδρασή του στο Ελληνικό Κοινό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λάζου, Ευλαμπία; Παϊλα, Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-01-2014
    Ο μεγάλος αριθμός διαφημιστικών μηνυμάτων που κατακλύζουν στις μέρες μας το καταναλωτικό κοινό, βοηθά όλοένα και περισσότερο τις επιχειρήσεις να προωθήσουν τα προϊόντα/υπηρεσίες τους στην αγορά επιτυγχάνοντας το θεμιτό ...