Πλοήγηση ανά Λέξεις κλειδιά "tour operator"
Αποτελέσματα 1-4 από 4
-
Tour operators και η συνδρομή τους στο τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-02-2012Η τουριστική βιομηχανία αναπτύσσεται με τέτοιον τρόπο ώστε να μπορεί να ικανοποιεί τις ανάγκες όλων των κατηγοριών των ταξιδιωτών και τουριστών κατά την διάρκεια του ταξιδιού τους. Ο τουρισμός μεταμορφώνεται σε κοινό αγαθό ... -
Ιδρυση, οργάνωση και λειτουργία τουριστικού γραφείου με ειδική αναφορά στον εισερχόμενο τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-11-2009Η εργασία μελετά την ιδρυση και την οργάνωση και την λειτουργία των τουριστικών γραφείων εισερχόμενου τουρισμού. Αναλύεται ολο το νομικό πλαίσιο που απατείται για την ίδρυση τους, τις διαδικασίες που ακολουθεί ο τουριστικός ... -
Ο ρόλος του tour operator στην οργάνωση και εκτέλεση ταξιδιών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2011Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασίζεται σε βιβλιογραφική έρευνα και χωρίζεται σε τέσσερα μέρη.Ο λόγος ο οποίος με ώθησε σε αυτή την βιβλιογραφική έρευνα είναι η έλλειψη Ελληνικών TourOperators(Διοργανωτών Ταξιδίων), όπως η ... -
Οι επιπτώσεις του μάρκετινγκ στους Tour Operators.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-10-2011Ο σκοπός της έρευνας που έχει η εργασία αυτή αναφέρεται στις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις που επιφέρουν οι ενέργειες μάρκετινγκ των tour operators, σε στρατηγικό και τακτικό επίπεδο, στη λειτουργία τους.