• Η διαδικασία κατοχύρωσης του σήματος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ξανθόπουλος, Σάββας
    Επιβλέπων καθηγητής: Μπίμπα, Μαρία-Εμμανουέλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-05
    Η συγκεκριμένη εργασία αποτελεί την ολοκλήρωση των σπουδών μου στο Τ.Ε.Ι Κρήτης, στο Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων. Βασικό αντικείμενο της πτυχιακής εργασίας είναι το σήμα και πως αυτό κατοχυρώνεται και εφαρμόζεται. Πιο ...
  • Τα τρία πιο εμπορικά σήματα στο κόσμο για το 2010. Ποίοι οι λόγοι που οδήγησαν τις επιχειρήσεις αυτές στην επιτυχία.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαλιακά, Ελισάβετ; Μυρθιανού, Μιχαέλα
    Επιβλέπων καθηγητής: Βάρδας, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-11-2012
    Ποιοι παράγοντες τοποθετούν ένα εμπορικό σήμα στις πρώτες θέσεις στις λίστες με τα πιο εμπορικά σήματα του κόσμου; Ποιοι οι λόγοι που οδηγούν τις επιχειρήσεις αυτές στην επιτυχία; Η απάντηση σε αυτά είναι η αναγνώριση και ...
  • Το σήμα ως ιδιαίτερο διακριτικό γνώρισμα προϊόντων και υπηρεσιών της επιχείρησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής
    Συγγραφείς: Ισπιριάν, Άσμικ; Ορφανού, Ραφαέλα-Μαρία-Κωνσταντίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Ιατράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-19
    Ο μεγάλος αριθμός των καταναλωτικών προϊόντων και αγαθών καθώς και η μεγάλη προσφορά υπηρεσιών καθιστούν σημαντική και απαραίτητη τη διάκριση των υπηρεσιών και προϊόντων. Το σήμα είναι ένα εργαλείο για την αναγνώριση τους ...