• E-tourism και τουριστικά γραφεία: οι νέες τάσεις και εφαρμογές.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Πανταλός, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-30
    Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι διερευνηθεί η επίδραση του ηλεκτρονικού τουρισμού στα τουριστικά γραφεία (e-tourism) και να μελετηθούν οι νέες τάσεις και οι εφαρμογές. Ως κατάλληλο εργαλείο συλλογής αυτών των δεδομένων ...
  • Διοργάνωση τουριστικών πακέτων- Εξερχόμενος τουρισμός.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Μαύρη, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Ντόκου, Μαρία
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2008
    Τα ταξιδιωτικά γραφεία αποτελούν ένα από τα σημαντικά τμήματα της τουριστικής βιομηχανίας και χωρίς αυτά θα ήταν πραγματικά αδύνατο για τον ταξιδιώτη ή τουρίστα να γνωρίζει και να επιτύχει τις πιο κατάλληλες πτήσεις στις ...
  • Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία: επιδράσεις και ενδεικνυόμενοι τρόποι εφαρμογής.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Παπαδομιχελάκης, Ηλίας; Φιλιππάκης, Χαρίλαος
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Έσθηρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-02-2010
    Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η διερεύνηση των δυνατοτήτων εφαρμογής προγραμμάτων Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ στα Ταξιδιωτικά Πρακτορεία, η περιγραφή των επιδράσεων που λαμβάνουν χώρα, καθώς και η ανάδειξη των ενδει-κνυόμενων ...
  • Ηλεκτρονικός τουρισμός και ταξιδιωτικά γραφεία: νέες τάσεις και εφαρμογές.

    ΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ (ΣΕΔΟ), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Τουρισμού
    Συγγραφείς: Κουτσιμπέλα, Καλλιόπη
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Εσθήρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2020-03-24
    Η νέα ψηφιακή επανάσταση, οι τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών, έχουν επηρεάσει όλους τους οικονομικούς κλάδους, αλλά και την ίδια την καθημερινότητα των ανθρώπων. Η τουριστική βιομηχανία , ένας κλάδος που από ...
  • Λειτουργία και Φ.Π.Α τουριστικού γραφείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Καστρινάκη, Δήμητρα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-10-2008
    Ο τουρισμός έχει εξελιχθεί παγκοσμίως σε μια από τις σημαντικότερες βιομηχανίες, αποτελώντας σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης και απασχόλησης. Η τουριστική αγορά όντας επιρρεπής σε δόκιμες αλλαγές, προερχόμενες ιδιαίτερα από ...
  • Ο ρόλος και η σημασία των ταξιδιωτικών επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου με ειδική προσέγγιση στη μετεξέλιξη και προσαρμογή τους στο νέο οικονομικοκοιωνικό περιβάλλον.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Δουβλέτη, Αργυρώ
    Επιβλέπων καθηγητής: Φραγκούλης, Αντώνιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 25-01-2011
    Είναι φανερό πως τα ταξιδιωτικά πρακτορεία αποτελούν το σημαντικότερο κομμάτι της τουριστικής βιομηχανίας , συνδέοντας το τουριστικό προϊόν με την τουριστική ζήτηση. Δηλαδή τα τουριστικά πρακτορεία μεσολαβούν στο να ...
  • Ο ρόλος του tour operator στην οργάνωση και εκτέλεση ταξιδιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Κυριάκη, Ανδριανή-Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιτσούλη, Έσθηρ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2011
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία βασίζεται σε βιβλιογραφική έρευνα και χωρίζεται σε τέσσερα μέρη.Ο λόγος ο οποίος με ώθησε σε αυτή την βιβλιογραφική έρευνα είναι η έλλειψη Ελληνικών TourOperators(Διοργανωτών Ταξιδίων), όπως η ...
  • Προσφορά προϊόντων εναλλακτικού τουρισμού - τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων από τα τουριστικά γραφεία της Αθήνας.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
    Συγγραφείς: Ταγάρη, Αγγελική
    Επιβλέπων καθηγητής: Απλαδάς, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-08-2013
    Σκοπός της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι να διερευνηθεί η προσφορά των προϊόντων εναλλακτικού τουρισμού και τουρισμού ειδικών ενδιαφερόντων από τα τουριστικά γραφεία της Αθήνας. Στο εισαγωγικό-θεωρητικό κομμάτι της ...
  • Στάσεις ελλήνων καταναλωτών ως προς τα ηλεκτρονικά τουριστικά πρακτορεία: μελέτη των e-lookers και των e- buyers.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βαρδάκης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-10-19
    Στόχος της έρευνας είναι η εξέταση των στάσεων ως προς τα εικονικά τουριστικά πρακτορεία, όπως επίσης και των παραγόντων εκείνων που οδηγούν στην πραγματοποίηση, ή όχι, συναλλαγών. Για τη συλλογή και ανάλυση όλων των ...
  • Τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία ως νέοι μεσάζοντες στη διαδικασία διανομής των τουριστικών ποϊόντων και υπηρεσιών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μάμμου, Νικολέττα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-11-2011
    Η συνεχής και αλματώδης ανάπτυξη του διαδικτύου και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχει οδηγήσει στην υιοθέτηση των εφαρμογών τους από όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας. Ο κλάδος του τουρισμού δεν θα μπορούσε ...