Πλοήγηση ΤΕΙ Κρήτης / Tei of Crete ανά Επιβλέποντα καθηγητή "Τριχάς, Νικόλαος"
Αποτελέσματα 21-40 από 72
-
Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στο νομό Έβρου. Διερεύνηση παρούσας κατάστασης και προοπτικών ανάπτυξης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23-05-2011Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να μελετηθούν οι ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού που έχουν αναπτυχθεί στο Νομό Έβρου, καθώς και αυτές που θα μπορούσαν να αναπτυχθούν σύμφωνα με τα ιδιαίτερα φυσικά ... -
Ειδικές και εναλλακτικές μορφές τουρισμού στους νομούς Ηρακλείου και Ρεθύμνου. Διερεύνηση παρούσας κατάστασηςκαι προοπτκών ανάπτυξης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-01-2014Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι να εξεταστεί ο βαθμός ανάπτυξης των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού στους Νομούς Ηρακλείου και Ρεθύμνου στην Κρήτη, καθώς επίσης οι εναλλακτικές μορφές που θα μπορούσαν ... -
Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη. Μελέτη περίπτωσης : Ελληνικός Χρυσός Α.Ε.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-17Η παρούσα εργασία, έχει ως στόχο της να αναδείξει την έννοια της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης στις επιχειρήσεις γενικότερα και στην εταιρία Ελληνικός Χρυσός ειδικότερα, της οποίας το αντικείμενο επιδιώκουμε να παρουσιάσουμε. ... -
Η αξιοποίηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα πλαίσια του fashion marketing.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-07-21Στις μέρες μας όπου οι νέες τεχνολογίες και το διαδίκτυο χρησιμοποιούνται σε κάθε έκφανση της καθημερινότητάς μας, έχουν «εισβάλει» και στο χώρο της μόδας, καθώς οι επιχειρήσεις μόδας μπορούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους ... -
Η γαστρονομία ως στοιχείο ανταγωνιστικότητας των ελληνικών ξενοδοχείων. Μελέτη περίπτωσης: «Ελληνικό Πρωινό».
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2016Η γαστρονομία σε προηγούμενες δεκαετίες δεν είχε θεωρηθεί ως ένα στοιχείο που μπορεί να προσελκύσει τουρίστες, αλλά στις μέρες μας έχει γίνει αντιληπτές ως αιχμή τουριστικής εμπειρίας. Λειτουργεί ως παράγοντας και μπορεί ... -
Η διαχείριση κρίσεων στις σύγχρονες επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-06-28Τα τελευταἱα χρόvια στηv καθηµεριvότητα µας εἱτε στov εργασιακό χώρo εἱτε στηv πρoσωπική µας ζωή ἑχoυv µπει oι κρἱσεις. Οικovoµικής φύσεως, κoιvωvικής, σε πoλιτιστικό και φυσικό επἱπεδo εἱvαι πλἑov σε ηµερήσια βἁση σε ... -
Η Ελληνική ακτοπλοΐα και η σημασία της για τον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία θα γίνει λεπτομερής αναφορά στο θέμα της σημασίας της ελληνικής ακτοπλοΐας για τον τουρισμό, όπως άλλωστε ορίζεται από τον τίτλο («Η Ελληνική Ακτοπλοΐα και η Σημασία της για τον Τουρισμό»). ... -
Η επίδραση της οικονομίας διαμοιρασμού στον κλάδο του τουρισμού και της φιλοξενίας. Μελέτη περίπτωσης: Airbnb.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-04-30Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η επισταμένη διερεύνηση της έννοιας της οικονομίας διαμοιρασμού και του τρόπου με τον οποίο αυτή επηρεάζει τις πτυχές της ανθρώπινης δραστηριότητας και κατ’ επέκταση τον τουριστικό ... -
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των ελλήνων στα ταξίδια και τον τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-09-11Είναι γεγονός ότι ο παγκόσμιος τουρισμός είναι ένας από τους κλάδους που επηρεάστηκαν άμεσα από την οικονομική κρίση. Η βαθιά και παρατεταμένη οικονομική κρίση έχει επηρεάσει σημαντικά και τον εσωτερικό τουρισμό στην Ελλάδα, ... -
Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-06-05Η παρούσα πτυχιακή εργασία πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια των σπουδών μου στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγίου Νικολάου) του ΤΕΙ Κρήτης. Στόχος της εργασίας είναι η ανάδειξη της επίδρασης της οικονομικής κρίσης στην ... -
Η επίδραση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-05-20Σκοπός της πτυχιακής εργασίας είναι η μελέτη της επίδρασης του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών στην καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων. Προκειμένου να επιτευχθεί ο στόχος της πτυχιακής εργασίας, στο ... -
Η επίδραση των διαφημίσεων στα παιδιά.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-10-20Αναμφισβήτητα η διαφήμιση αποτελεί ένα σύγχρονο κοινωνικό φαινόμενο, το οποίο επηρεάζει όλους τους ανθρώπους. Καθημερινά εισβάλλει δυναμικά στη ζωή όλων με διάφορους τρόπους, τα ΜΜΕ, το διαδίκτυο, τις αφίσες, το ραδιόφωνο ... -
Η επιρροή των αισθήσεων στη διαδικασία λήψης αγοραστικών αποφάσεων των καταναλωτών.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-09Στην εν λόγω πτυχιακή εργασία παρουσιάζονται τα υπάρχοντα μοντέλα συμπεριφοράς του καταναλωτή και η συσχέτιση του marketing με τις ανθρώπινες αισθήσεις. Η έννοια του πολυαισθητικού marketing βασίζεται στη δημιουργία δυνατών ... -
Η εταιρική κοινωνική ευθύνη στις τουριστικές επιχειρήσεις. Η περίπτωση των ξενοδοχείων 5 αστέρων στην Ελλάδα.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 05-02-2013Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η ανάλυση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (EKE) καθώς και η διερεύνηση εφαρμογής της σε ξενοδοχειακές μονάδες πέντε αστέρων στην περιοχή της Αττικής. Η μεθοδολογία που εφαρμόστηκε ... -
Η συμβολή της ακτοπλοΐα στον ελληικό τουρισμό.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ηράκλειο)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-07-2013Στην πτυχιακή αυτή εργασία παραθέτονται στοιχεία , αποτελέσματα, πίνακες και προτάσεις που αφορούν την Συμβολή της Ακτοπλοΐας στον Ελληνικό Τουρισμό. Επίσης παρουσιάζονται οι μεγαλύτερες Ελληνικές ακτοπλοϊκές εταιρείες με ... -
Η συμβολή των ξενοδοχειακών μονάδων στη διαμόρφωση ταυτότητας (branding) ενός τουριστικού προορισμού. Η περίπτωση της Λεμεσού.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-10-2015Η παρούσα πτυχιακή διερευνά τον ιδιαίτερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στην δημιουργία ενός ισχυρού ονόματος προορισμού(branding), επιλέγοντας ως περιοχή μελέτης τη Λεμεσό της Κύπρου. Προτείνεται ... -
Η τοπική κουζίνα ως στοιχείο του μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών. Η περίπτωση της Κρήτης.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-02-2012Η τοπική κουζίνα αποτελεί στοιχείο της ιδιαίτερης ταυτότητας και κουλτούρας μιας κοινωνίας, και για το λόγο αυτό χρησιμοποιείται ολοένα και περισσότερο στη διαφοροποίηση και προώθηση των τουριστικών προορισμών. Καθώς όλο ... -
Η τουριστική ανάπτυξη της Ρόδου μετα της ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωζώνη.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-06-2010Η εργασία αυτή έχει σαν σκοπό να μελετήσει την τουριστική ανάπτυξη στην περιοχή της Ρόδου. Στην αρχή γίνεται μια γενική απεικόνιση της έννοιας και της ιστορικής εξέλιξης του τουρισμού. Πιο συγκεκριμένα διασαφηνίζεται η ... -
Η υιοθέτηση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ από τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-21Από τις αρχές του 21ου αιώνα η υπερπληθώρα της πληροφορίας αποτελεί συχνό φαινόμενο. Σε έναν κόσμο που αναμεταδίδονται διαδικτυακές συχνότητες δεν θα μπορούσε να παραληφθεί η εμπλοκή του ανθρώπου σε αυτό. Διαχρονικά, ... -
Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς από φοιτητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.
Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Αγ. Νικόλαος)
Συγγραφείς:
Επιβλέπων καθηγητής:
Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-03-29Η κεντρική ιδέα της πτυχιακής μας εργασίας αναφέρεται στον τρόπο με τον οποίο γίνεται η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης για εκπαιδευτικούς σκοπούς από φοιτητές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Ουσιαστικά παρατηρούμε και ...