• 3D Animation με τη χρήση της πλατφόρμας MUVIZU.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κλίνης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-05-08
    Ο σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία μίας τρισδιάστατης ταινίας-βίντεο (3-D animation) καθώς και η διεκπεραίωση και σταδιακή ανάλυση των βημάτων και της διαδικασίας που ακολουθήθηκε. Η εργασία θα ...
  • A gesture-controlled Serious Game for teaching preschoolers with autism facial emotion recognition.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Χριστινάκη, Ειρήνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-08-2013
    Η αναγνώριση των εκφράσεων του προσώπου είναι σημαντική για την αντίληψη των συναισθημάτων και η κατανόηση των συναισθήματα είναι απαραίτητη για την ανθρώπινη επικοινωνία και την κοινωνική αλληλεπίδραση. Έρευνες αναφέρουν ...
  • Agro Portal, με έμφαση στην διαχείριση συγκομιδής της ελιάς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλαμάκης, Γεώργιος; Σημαντηράκης, Παντελής
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 19-01-2009
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη portal για διαχείριση αγροτεμαχίων με πλήρη καταγραφή των στοιχείων ανά καλλιεργητικό έτος. Επίσης μελετήθηκαν υπάρχουσες αρχιτεκτονικές portal και λειτουργίες ...
  • Σχεδίαση και ανάπτυξη προσαρμόσιμης πλατφόρμας εκπαιδευτικών παιχνιδιών με βάση το προφίλ μάθησης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Χαριτάκης, Σταύρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-12-01
    Η ραγδαία ανάπτυξη της Τεχνολογίας της Πληροφορίας και της Επικοινωνίας (ΤΠΕ) και η εκτεταμένη χρήση της σε όλες τις πτυχές της ανθρώπινης ζωής έχουν επιφέρει τεράστιο αντίκτυπο στην εκπαιδευτική διαδικασία, δημιουργώντας ...
  • Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός φιλικού προς το χρήστη εργαλείου συγγραφής παιχνιδιών βασισμένα στην τοποθεσία κρυμμένου θησαυρού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Χαραλαμπάκος, Ορέστης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-23
    Τα παιχνίδια που βασίζονται στην τοποθεσία που βρίσκεται ο παίκτης, μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ ελκυστικό και ενδιαφέρον τρόπο για την εξερεύνηση νέων περιοχών, την γνώση της ιστορίας τους. Σε ένα παιχνίδι κρυμμένου ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για ειδική αγωγή.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Μπαριανός, Αναστάσιος-Κρίστοφερ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-15
    Το αρχαίο θέατρο αποτελεί μια από της πρώτες μορφές τέχνης που ανέπτυξε ο άνθρωπος. Για αυτό και αποτελεί σημαντικό κεφάλαιο της πολιτισμικής κληρονομίας. Στο διάβα του χρόνου εξελίχθηκε, ξεκινώντας από θρησκευτικές τελετές ...
  • Dynamic map generator.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Παπασυμεού, Παναγιώτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 29-02-2008
    Εμείς εδώ θα ασχοληθούμε με ένα πρόγραμμα ειδικής κατασκευής που θα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να επεξεργαστεί χάρτες. Θα είναι σε θέση να προσθέσει ή και να αφαιρέσει δεδομένα σε αυτόν. Θα είναι δηλαδή ένας δυναμικός ...
  • Edutainment: Ανάπτυξη παιχνιδιού με έμμεσο σκοπό την εκπαίδευση.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βογιατζάκης, Σωκράτης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2019-09-10
    Τις τελευταίες δύο δεκαετίες, τα βιντεοπαιχνίδια έχουν γίνει ένα μεγάλο μέρος της διασκέδασης για ανθρώπους κάθε ηλικίας, και συγκεκριμένα είναι ιδιαίτερα ελκυστικά στα παιδιά. Στην προσπάθεια να αξιοποιήσουν την αφοσίωση ...
  • Καλύτερη δημόσια ασφάλεια με έξυπνα φώτα: η περίπτωση του Κούλε.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Ντρίτσος, Ρόλαντ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-10-23
    Οι εφαρμογές του Ίντερνετ των Πραγμάτων (IoT) έχουν προσφέρει καινοτόμα εργαλεία και αμέτρητες ευκαιρίες για την προώθηση νέων πρωτοβουλιών στις έξυπνες πόλεις. Το IoT παρέχει τα μέσα για την απομακρυσμένη παρακολούθηση, ...
  • HTML5: εισαγωγή στην γλώσσα σήμανσης HTML5

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βαλυράκης, Γεώργιος; Μηλολιδάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 31-10-2012
    Το διαδίκτυο αναμφισβήτητα αποτελεί τα τελευταία χρόνια μέρος της καθημερινότητάς μας και κατ' επέκταση της ίδιας μας της ζωής. Είναι μέσο επικοινωνίας, πηγής γνώσης, και πολλών άλλων ,εξαρτώντας πάντα από την χρήση που ...
  • InfoGraberCreator - Σχεδιασμός και υλοποίηση εργαλείου λογισμικού αναζήτησης δεδομένων στο web.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ζαχαριουδάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-09-2011
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη εργαλείου για την σάρωση διαφόρων πηγών δεδομένων και την αποθήκευση των δεδομένων που εμπεριέχονται, με σκοπό την εξαγωγή χρήσιμων, για το χρήστη, συμπερασμάτων. ...
  • Φυσική αλληλεπίδραση ανθρώπου-υπολογιστή με τη χρήση πολυτροπικών συσκευών εισόδου εφαρμοζόμενη σε εφαρμογές γραφείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), ΠΜΣ Πληροφορική και Πολυμέσα
    Συγγραφείς: Βλασόπουλος, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2017-09-13
    Η αλληλεπίδραση ανθρώπου - υπολογιστή είναι ένας όρος που υπάρχει από τη δεκαετία του 80. Αυτή η διπλωματική είναι μία απόδειξη της συλλογιστικής ότι είναι εφικτό η δημιουργία μιας διεπαφής μέσω της οποίας ο άνθρωπος θα ...
  • Ανάλυση, σχεδίαση και πιλοτική υλοποίηση έως serious games για αυτιστικά παιδιά

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κάββαλου, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2016-06-24
    Διαδικτυακή πλατφόρμα για on-line κατασκευή εκπαιδευτικών παιγνίων με 4 κατηγορίες χρηστών: α) ειδικοί ψυχολόγοι β) δάσκαλοι δημοτικού γ) μαθητές και δ) διαχειριστές. Ο ρόλος του καθενός ορίζεται από τα δικαιώματα που του ...
  • Ανάλυση, σχεδιασμός και υλοποίηση βάσης δεδομένων με θέμα την διαχείριση υλικού φωτογραφιών της Διεύθυνσης Δασών Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Λενιδάκης, Αντώνης
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 28-01-2011
    Σκοπός της πτυχιακής αυτής ήταν η μελέτη, σχεδίαση και ανάπτυξη δυναμικής διαχείρισης και κατηγοριοποίησης φωτογραφιών καθώς και παρουσίαση άρθρων και νέων που σχετίζονται με το δασαρχείο Ηρακλείου. Επίσης μελετήθηκαν ...
  • Ανάπτυξη διαδραστικής εφαρμογής: “αόρατα κρουστά” με την χρήση της συσκευής Kinect και της γλώσσας προγραμματισμού Processing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κόντος, Χρήστος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-01-2015
    Σε αυτήν την πτυχιακή εργασία αναπτύξαμε εφαρμογές που εκμεταλλεύονται την τεχνολογία ανίχνευσης χώρου και κίνησης του Kinect με αποτέλεσμα να δίνεται στον χρήστη η δυνατότητα να αντλεί δεδομένα από το περιβάλλον γύρω του ...
  • Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για το δίκτυο υψηλής τάσης της Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Κοντούλης, Βασίλειος; Τράμπας, Απόστολος-Μάριος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 2018-02-16
    Η ηλεκτρική ενέργεια είναι ένα στοιχείο ζωτικής σημασίας για την ανθρώπινη ζωή. Πολλές καθημερινές δραστηριότητες βασίζονται σε αυτό και επιτυγχάνονται με τη χρήση της. Για παράδειγμα χωρίς την ηλεκτρική ενέργεια η βιομηχανία ...
  • Ανάπτυξη ενός qualifier input control με τη χρήση του Microsoft Kinect Sensor.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Βλασόπουλος, Αναστάσιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 01-08-2013
    Η παρούσα εργασία ασχολείται με το θέμα της αλληλεπίδρασης ανθρώπου - υπολογιστή και παρουσιάζει το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και την υλοποίηση μιας φυσικής διεπαφής πολυτροπικού τύπου. Η ανάπτυξη των νέων τεχνικών αλληλεπίδρασης ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής για την εισαγωγή δεδομένων απο NUI Devices στην πλατφόρμα Unity.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Σφενδύλης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-04-2015
    Η εργασία αυτή ασχολείται με τη δημιουργία μιας εφαρμογής για την αλληλεπίδραση του αισθητήρα φυσικής αλληλεπίδρασης χρήστη της Microsoft, Kinnect με τον Web Player της μηχανής παιχνιδιών Unity. Παράλληλα γίνεται μια αναφορά ...
  • Ανάπτυξη εφαρμογής δοκιμών αυτοματισμού, που προσαρμόζεται σε ηλεκτρονικό κατάστημα, με απώτερο σκοπό τη βελτιστοποίηση της ποιότητας του λογισμικού.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Τζανάκης, Ιωάννης
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριανταφυλλίδης, Γεώργιος; Βιδάκης, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-08-2014
    Μια σημαντική πτυχή της ανάπτυξης λογισμικού για οποιαδήποτε σελίδα ηλεκτρονικού εμπορίου, είναι οι δοκιμές διαδικτύου και η πιστοποίηση της ποιότητας από την ομάδα Δοκιμών. Λόγω του μεγάλου όγκου λειτουργιών, πεδίων και ...
  • Ανάπτυξη πλατφόρμας μετατροπής τρισδιάστατης εικόνας σε ήχο (3D Image-to-Sound Mapping).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Τεχνολογικών Εφαρμογών (Σ.Τ.Εφ), Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής Τ.Ε.
    Συγγραφείς: Ποτετσιανάκης, Εμμανουήλ
    Επιβλέπων καθηγητής: Βιδάκης, Νικόλαος; Κουναλάκης, Τσαμπίκος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-09-2012
    Η πτυχιακή αυτή αποσκοπεί στη δημιουργία μίας πολυμεσικής διαδραστικής εφαρμογής για μετατροπή -σε πραγματικό χρόνο- δεδομένων τρισδιάστατης εικόνας, σε ήχο. Χρησιμοποιώντας μια κάμερα με αισθητήρα βάθους, ο χρήστης, μέσω ...