Αποτελέσματα 2521-2540 από 9332

  • Μελέτη συμπεριφοράς επισκέπτη ιστοσελίδας με τεχνολογία Eye-tracking και η αξιοποίηση των αποτελεσμάτων στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κακεπάκη, Ευφροσύνη
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 22-05-2012
    Το διαδίκτυο καθημερινά κατακτάει ολοένα και περισσότερους χρήστες. Ένα από τα βασικότερα στοιχεία του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ είναι οι ιστοσελίδες που αναπτύσσονται για διάφορους λόγους. Πολλές από τις εργασίες που παλιότερα ...
  • Μελέτη χρήσης παιχνιδιών flash για διαφημιστικούς σκοπούς.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καράμπελα, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Η Διαφήμιση στο ίντερνετ είναι ένας κλάδος με τεράστια ανάπτυξη. Όλο και περισσότερες εταιρίες αυξάνουν το ποσοστό των χρημάτων που διαθέτουν για τη διαφήμιση των προϊόντων ή των υπηρεσιών τους στο ίντερνετ. Οι λόγοι είναι ...
  • Η αποτελεσματική ηγετική συμπεριφορά ως μέσο επιρροής της απόδοσης των εργαζομένων. Το παράδειγμα της Johnson and Johnson Ελλάδος.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σκούρτη, Μαρία
    Επιβλέπων καθηγητής: Κοκκινάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 21-10-2012
    Με το πέρας των χρόνων έχουν διατυπωθεί πολλοί ορισμοί για την ηγεσία. Πολλά διαφορετικά στυλ έχουν προβληματίσει αρκετούς ηγέτες επιχειρήσεων, καθώς παίζουν μεγάλο ρόλο πολλοί παράγοντες όπως ένα ασταθές περιβάλλον όπου ...
  • Τα οπτικά στοιχεία μιας ιστοσελίδας και η σημασία τους στην βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη/επισκέπτη (User Experience).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παυλάκη, Χριστίνα
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμανουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 27-03-2012
    Ο οπτικός σχεδιασμός (visual design) είναι γνωστός στην τυπογραφία από το 18ο αιώνα. Με το πέρασμα των χρόνων, εξελίχθηκε και σήμερα έφτασε στον οπτικό σχεδιασμό ιστότοπων. Σκοπός του είναι η προσέλκυση του χρήστη μέσω των ...
  • Στάση των νέων 18-24 ετών απέναντι στα διαφημιστικά μέσα και τις διαφημίσεις. Τηλεόραση ή Internet?

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Τσιλιβίγκου, Ευαγγελία
    Επιβλέπων καθηγητής: Ταβλαδάκη, Δέσποινα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 20-06-2012
    Η παρούσα έρευνα έχει σκοπό να διερευνήσει το κατά πόσο οι διαφημίσεις, επηρεάζουν την καταναλωτική συμπεριφορά των νέων ατόμων, ηλικίας 18-24 ετών, αλλά και από ποιες διαφημίσεις (τηλεόραση ή διαδίκτυο) επηρεάζονται οι ...
  • Η επίδραση της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών ηλικίας 18-24.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κατσίκη, Σοφία
    Επιβλέπων καθηγητής: Πιταροκοίλη, Στέλλα
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 14-03-2012
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία αφορά το ρόλο που παίζουν τα μέσα ενημέρωσης και τα είδη της διαφήμισης στην ψυχολογία των νέων καταναλωτών από 18-24 χρονών. Συγκεκριμένα, διαπραγματεύεται την επιρροή που ασκούν τα μέσα ενημέρωσης ...
  • Δυνατότητες των εξειδικευμένων / θεματικών υπηρεσιών κοινωνικής δικτύωσης για την προσέγγιση μικρών / εξειδικευμένων αγορών (niche markets).

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Λουιζίδης, Αντώνιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Περακάκης, Εμμαμουήλ
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-03-2012
    Υπάρχουν τα γνωστά κοινωνικά δίκτυα όπως π.χ το Facebook ή το MySpace στα οποία μπορεί να γραφτεί οποιοσδήποτε και να δημοσιεύσει εκεί ότι θέλει. Υπάρχει όμως και μια κατηγορία κοινωνικών δικτύων που έχουν μια πιο εξειδικευμένη ...
  • Διαχείριση εφοδιαστικής αλυσίδας νωπών φρούτων και κατεψυγμένων προϊόντων.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ραπτίδης, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι η αξιολόγηση του τρόπου λειτουργίας της αλυσίδας εφοδιασμού των νωπών λαχανικών. Συγκεκριμένα, πραγματοποιείται ανάλυση ως προς τα αγροτικά προϊόντα και τα χαρακτηριστικά που πρέπει να ...
  • Οι επιπτώσεις της τουριστικής ανάπτυξης στην πόλη του Ηρακλείου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαδάκης, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 16-02-2016
    Ο τουρισµός αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες της οικονοµίας της πόλης του Ηρακλείου και γενικότερα του νησιού της Κρήτης. Η τουριστική ανάπτυξη βοηθά µια περιοχή στην περεταίρω ανάπτυξή της. Για την εφαρμογή ...
  • Τουρισμός και περιβάλλον: Διαχείριση, ανάδειξη και προώθηση των περιοχών Natura 2000 του δήμου Ιεράπετρας Κρήτης.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζυγάκη, Αιμιλία
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Η παρούσα εργασία έχει ως θέμα μελέτης τις επιπτώσεις που δέχεται το φυσικό περιβάλλον από δραστηριότητες που ασκεί σε αυτό ο άνθρωπος και η τουριστική ανάπτυξη. Η εφαρμογή πολιτικών βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης οδηγεί ...
  • Έννοια, σημασία και εφαρμογή του εσωτερικού μάρκετινγκ μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης των ξενοδοχειακών μονάδων του Νομού Λασιθίου.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Παπαθανασίου, Κωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Το εσωτερικό μάρκετινγκ αναφέρεται στο εσωτερικό περιβάλλον οποιασδήποτε επιχείρησης που αποτελείται από το ανθρώπινο δυναμικό,οι managers κατανοώντας τη σπουδαιότητα του εσωτερικού μάρκετινγκ ερευνούν,σχεδιάζουν και ...
  • Οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στον ελληνικό τουρισμό.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Μαμάκου, Φωτεινή-Κική; Καταζάς, Αλέξανδρος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 03-06-2014
    Το κλίμα που επικρατεί σε έναν προορισμό αποτελεί σημαντικό παράγοντα έλξης τουριστών. Εκατομμύρια ταξιδιώτες από τις χώρες της βόρειας Ευρώπης συρρέουν κάθε χρόνο τους θερινούς μήνες στις χώρες που περικλείουν τη Μεσόγειο ...
  • Web 2.0 και τουρισμός. Μελέτη περίπτωσης: TripAdvisor.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Περογαμβράκης, Γεώργιος
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 10-07-2014
    Τα τουριστικά προϊόντα χαρακτηρίζονται από έλλειψη ύλης. Ο πελάτης μιας τουριστικής επιχείρησης δεν μπορεί να δει, να αισθανθεί, να ακούσει ή να δοκιμάσει το τουριστικό προϊόν πριν την αγορά και κατανάλωσή του. Περιορίζεται ...
  • Η αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Κοντογιαννάτου, Μαριλίνα; Λαβτάκοβα, Ελισάβετ
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 09-09-2015
    Η παρούσα εργασία εξετάζει την αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής διαφήμισης μέσω banners, σε μια προσπάθεια να διαπιστώσει κατά πόσο η τεχνική αυτή βοηθάει στην προώθηση των προϊόντων του κάθε ενδιαφερόμενου. Στο πρώτο ...
  • Μελέτη 3-Δ διαφημίσεων στο διαδίκτυο.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Αλουπογιάννης, Kωνσταντίνος
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Σκοπός της παρούσας πτυχιακής ήταν η διερεύνηση των τεχνολογιών τρισδιάστατης αναπαράστασης και η εφαρμογή τους στο διαδίκτυο. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο φέρνει άμεσα αποτελέσματα αν έχουμε τις γνώσεις ή τους συνεργάτες για ...
  • Αποτελεσματικότητα της διαδικτυακής (online) τουριστικής διαφήμισης και η επιρροή της στις αποφάσεις των καταναλωτών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Βανγκέλι, Άρης; Κεφάλας, Χάρης
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 08-09-2015
    Ο βασικός στόχος της παρούσης πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση της διαφημιστικής αποτελεσματικότητας σε έναν από τους πιο σημαντικού κλάδους της Ελληνικής οικονομίας, τον τουρισμό σε συνδυασμό με την σχετικά νέα μορφή ...
  • Διερεύνηση της εφαρμογής του μείγματος προβολής, του μάρκετινγκ, στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών. Περίπτωση μελέτης "Το Χαμόγελο του Παιδιού".

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Ζαγοραίος, Δημήτριος; Παπαστυλιανού, Παντελής
    Επιβλέπων καθηγητής: Μαστοράκης, Γεώργιος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 26-05-2015
    Η παρούσα πτυχιακή εργασία διερευνά την ανάμειξη των Μη Κερδοσκοπικών Οργανισμών (Μ.Κ.Ο.) κοινωνικών και ανθρωπιστικών υπηρεσιών με το Μάρκετινγκ και κατ’ επέκταση τα στοιχεία αυτά που συνθέτουν το Μείγμα Προβολής του. ...
  • Οι υπηρεσίες γεωγραφικού προσδιορισμού σε κινητές συσκευές και οι δυνατότητες που προσφέρουν στο social media marketing.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Σπανουδάκης, Μάρκος
    Επιβλέπων καθηγητής: Καπανταϊδάκης, Ιωάννης
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 12-11-2014
    Το θέμα της παρούσας πτυχιακής εργασίας αναφέρεται στις Υπηρεσίες Γεωγραφικού Προσδιορισμού (Location-based services) σε κινητές συσκευές και στις δυνατότητες που αυτές προσφέρουν στο Social Media Marketing. Αρχικά στόχος ...
  • Διερεύνηση της επίδρασης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην συμπεριφορά των τουριστών.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Γλαμπεδάκη, Μαρία; Τάνκου, Τσελέστα
    Επιβλέπων καθηγητής: Τριχάς, Νικόλαος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-10-2014
    Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ραγδαία ανάπτυξη της χρήσης των εργαλείων του συμμετοχικού διαδικτύου (Web 2.0), τόσο από τους καταναλωτές όσο και από τις επιχειρήσεις. Ο τουρισμός ως βιομηχανία που στηρίζεται αλλά και ...
  • Η χρήση μουσικής και χρώματος σε ιστοσελίδες και η επίδρασή τους στον επισκέπτη.

    Τ.Ε.Ι. Κρήτης, Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας (Σ.Δ.Ο), Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Ιεράπετρα)
    Συγγραφείς: Καρβέλη, Νικολίτσα; Τσακιράκη, Φωτεινή
    Επιβλέπων καθηγητής: Παναγιωτάκης, Κωνσταντίνος
    Ημερομηνία δημοσίευσης: 07-09-2015
    Από το 1993 που δημιουργήθηκε και δόθηκε στη δημοσιότητα η πρώτη ιστοσελίδα η εικόνα του παγκόσμιου ιστού έχει αλλάξει και η χρήση του έχει εξαπλωθεί πολύ. Ενώ στην αρχή η ιδέα δημιουργίας του ήταν να χρησιμεύει στην ...