Εμφάνιση απλής εγγραφής

Social media as a marketing tool for 5* hotels in the regional units of Chania and Rethymno.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣκουλάκης, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorSkoulakis, Konstantinosen
dc.date.accessioned2021-09-09T06:26:28Z
dc.date.available2021-09-09T06:26:28Z
dc.date.issued2021-09-06
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10011
dc.description.abstractΤο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους. Οι εταιρείες στις σύγχρονες κοινωνίες διαφημίζονται, αξιολογούνται, επικοινωνούν μέσω των social media. Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται συγκεκριμένα στον κλάδο του τουρισμού απευθύνονται σε ένα καταναλωτικό κοινό το οποίο αυξάνεται διαρκώς, είναι ενημερωμένο, απαιτητικό και έχει πολλές και διαφορετικές επιλογές. Η Ελλάδα βασίζει την οικονομία της στον τουρισμό και ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός είναι η Κρήτη. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εξετάσει σε ποιο βαθμό τα ξενοδοχεία 5 αστέρων στις Περιφερειακές Ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για σκοπούς που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και την επικοινωνία με το πελατειακό κοινό τους. Η εργασία αρχικά εισάγει τον αναγνώστη στις έννοιες του διαδικτύου, εστιάζοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην έννοια του τουρισμού, στην προβολή του μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και στην Κρήτη ως τουριστικού προορισμού. Τέλος, και προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της διατριβής, γίνεται εκτενής μελέτη των ξενοδοχείων 5 αστέρων των Περιφερειακών Ενοτήτων Χανίων και Ρεθύμνου ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με κατάλληλα μέσα παρουσιάζεται η παρουσία των ξενοδοχειακών μονάδων στο Facebook και το TripAdvisorενώ εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την διαδραστικότητα των ξενοδοχείων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυξάνουν την αλληλεπίδραση με το κοινό τους.el
dc.description.abstractThe internet and social media are used daily by millions of people for personal and business purposes. Companies in modern societies are advertised, evaluated, communicated through social media. Businesses that are specifically active in the tourism industry are aimed at a consumer audience that is constantly growing, is informed, demanding and has many different options. Greece bases its economy on tourism and a popular tourist destination is Crete. The purpose of this dissertation is to examine the extent to which 5-star hotels in the Regional Units of Chania and Rethymno use social media for purposes related to marketing and communication with their customers. The thesis first introduces the reader to the concepts of the internet, focusing on social media. Then there is a reference to the concept of tourism, its promotion through social media and Crete as a tourist destination. Finally, in order to achieve the purpose of the dissertation, an extensive study is made of the five-star hotels of the Regional Units of Chania and Rethymno in terms of how they use social media. The presence of the hotel units on Facebook and Trip Advisor is presented with appropriate means while the factors that influence the interaction of the hotels on social media and increase the interaction with their audience are examined.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμούel
dc.publisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES), MSc in Hospitality and Tourism Managementen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ξενοδοχείων 5* στις περιφερειακές ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου.el
dc.titleSocial media as a marketing tool for 5* hotels in the regional units of Chania and Rethymno.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣκουλάκης, Κωνσταντίνοςel
heal.creatorNameSkoulakis, Konstantinosen
heal.publicationDate2021-09-06
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10011
heal.abstractΤο διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης χρησιμοποιούνται καθημερινά από εκατομμύρια ανθρώπους για προσωπικούς και επαγγελματικούς λόγους. Οι εταιρείες στις σύγχρονες κοινωνίες διαφημίζονται, αξιολογούνται, επικοινωνούν μέσω των social media. Επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται συγκεκριμένα στον κλάδο του τουρισμού απευθύνονται σε ένα καταναλωτικό κοινό το οποίο αυξάνεται διαρκώς, είναι ενημερωμένο, απαιτητικό και έχει πολλές και διαφορετικές επιλογές. Η Ελλάδα βασίζει την οικονομία της στον τουρισμό και ένας δημοφιλής τουριστικός προορισμός είναι η Κρήτη. Σκοπός της παρούσας διατριβής είναι να εξετάσει σε ποιο βαθμό τα ξενοδοχεία 5 αστέρων στις Περιφερειακές Ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου αξιοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για σκοπούς που σχετίζονται με το μάρκετινγκ και την επικοινωνία με το πελατειακό κοινό τους. Η εργασία αρχικά εισάγει τον αναγνώστη στις έννοιες του διαδικτύου, εστιάζοντας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στην έννοια του τουρισμού, στην προβολή του μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης και στην Κρήτη ως τουριστικού προορισμού. Τέλος, και προκειμένου να επιτευχθεί ο σκοπός της διατριβής, γίνεται εκτενής μελέτη των ξενοδοχείων 5 αστέρων των Περιφερειακών Ενοτήτων Χανίων και Ρεθύμνου ως προς τον τρόπο που χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με κατάλληλα μέσα παρουσιάζεται η παρουσία των ξενοδοχειακών μονάδων στο Facebook και το TripAdvisorενώ εξετάζονται οι παράγοντες που επηρεάζουν την διαδραστικότητα των ξενοδοχείων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και αυξάνουν την αλληλεπίδραση με το κοινό τους.el
heal.abstractThe internet and social media are used daily by millions of people for personal and business purposes. Companies in modern societies are advertised, evaluated, communicated through social media. Businesses that are specifically active in the tourism industry are aimed at a consumer audience that is constantly growing, is informed, demanding and has many different options. Greece bases its economy on tourism and a popular tourist destination is Crete. The purpose of this dissertation is to examine the extent to which 5-star hotels in the Regional Units of Chania and Rethymno use social media for purposes related to marketing and communication with their customers. The thesis first introduces the reader to the concepts of the internet, focusing on social media. Then there is a reference to the concept of tourism, its promotion through social media and Crete as a tourist destination. Finally, in order to achieve the purpose of the dissertation, an extensive study is made of the five-star hotels of the Regional Units of Chania and Rethymno in terms of how they use social media. The presence of the hotel units on Facebook and Trip Advisor is presented with appropriate means while the factors that influence the interaction of the hotels on social media and increase the interaction with their audience are examined.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Διοίκησης και Οικονομίας (ΣΕΔΟ), ΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων Φιλοξενίας και Τουρισμούel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Management and Economic Sciences (SMES), MSc in Hospitality and Tourism Managementen
heal.titleΤα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ως εργαλεία μάρκετινγκ των ξενοδοχείων 5* στις περιφερειακές ενότητες Χανίων και Ρεθύμνου.el
heal.titleSocial media as a marketing tool for 5* hotels in the regional units of Chania and Rethymno.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordμέσα κοινωνικής δικτύωσης, ξενοδοχείο, μάρκετινγκ, τουρισμός, Κρήτηel
heal.keywordsocial media, hotel, marketing, tourism, Creteen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΤριχάς, Νικόλαοςel
heal.advisorNameTrichas, Nikolaosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States