Η χρήση κινητών συσκευών από τους Έλληνες Millennial τουρίστες (Gen Y).
The use of mobile devices by millennial tourists (Gen Y).
Abstract
Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά τους λόγους χρήσης των κινητών συσκευών από τους Millennial τουρίστες (Γενιά Υ), κατά τις φάσεις πριν το ταξίδι, κατά τη διάρκεια αυτού και μετά την επιστροφή από τον προορισμό. Πραγματοποιήθηκε ποσοτική έρευνα, μέσω δομημένου ερωτηματολογίου σε δείγμα 211 συμμετεχόντων, το οποίο συμπληρώθηκε ηλεκτρονικά και διακινήθηκε μέσω πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης. Από τα αποτελέσματα της διερεύνησης παρατηρήθηκε ότι οι Millennials είναι μια γενιά, η καθημερινότητα της οποίας είναι άρρηκτα συνυφασμένη τόσο με την τεχνολογία, όσο και με την χρήση των κινητών συσκευών και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Κάτι τέτοιο αποδείχθηκε ότι δεν άφησε ανεπηρέαστη ούτε την ταξιδιωτική εμπειρία, ούτε τον τρόπο κατανάλωσης τουριστικών προϊόντων και υπηρεσιών από την Γενιά Υ. Επιβεβαιώθηκε, μάλιστα, και το γεγονός ότι οι καταναλωτές αυτοί στην πλειονότητά τους εμπιστεύονται τις φορητές συσκευές για αγορές τουριστικών προϊόντων. This research study indicates the mobile devices’ usage by Millennial tourists (Gen Y), at the pre-travel, during the travel and the post-travel phases. A quantitative survey was conducted, using a structured questionnaire on a sample of 211 participants, which was completed electronically and shared on social networking platforms. The results of the research showed that Millennials are a generation, whose daily life is inextricably linked to both technology, as well as the usage of mobile devices and social media. It turned out that this did not leave unaffected neither the travel experience, nor the consumption of tourist services and products by Generation Y. In fact, it was confirmed that the majority of these consumers indeed trust mobile devices for purchasing the above mentioned services and products.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info