Εμφάνιση απλής εγγραφής

The assessment of the educational needs of health professionals at the General Hospital of Chania "O Agios Georgios".

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΤσικαλάκη, Γεωργίαel
dc.creatorTsikalaki, Georgiaen
dc.date.accessioned2021-10-18T09:01:39Z
dc.date.available2021-10-18T09:01:39Z
dc.date.issued2021-10-15
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10068
dc.description.abstractΕισαγωγή: Οι συνεχόμενες οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις στο δημόσιο σύστημα υγείας της Ελλάδας, καθιστούν αναγκαία τη δημιουργία ενός οικονομικά αποδοτικού και σχετικά κατάλληλου μοντέλου δια βίου μάθησης, το οποίο αποτελεί επιτακτική ανάγκη να το ακολουθήσουν οι Επαγγελματίες Υγείας, με σκοπό την εξασφάλιση νέας γνώσης, αλλά και τεκμηριωμένης κλινικής πρακτικής, έτσι ώστε να επιτευχθεί υψηλού επιπέδου ποιότητα υγειονομικής περίθαλψης, στα δημόσια νοσοκομεία. Συνεπώς, η ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών των Επαγγελματιών Υγείας, που στοχεύει στην επαγγελματική τους κατάρτιση, αποτελεί σημαντικό κομμάτι, λαμβάνοντας υπόψη, τους περιορισμένους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους του δημοσίου συστήματος, αλλά και τις κοινωνικές μεταρρυθμίσεις, έχοντας ως πεδίο δράσης, αναπτυσσόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα και τεκμηριωμένη ενημέρωση, που επαρκούν για τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση του μέλλοντος. Σκοπός: Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναγκών των Επαγγελματιών Υγείας (Μόνιμων και Επικουρικών) (Ιατροί, Νοσηλευτές/Μαίες, Παραϊατρικό Προσωπικό), που εργάζονται στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων «Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ». Συγκεκριμένα η έρευνα επικεντρώνεται , στην εκτίμηση των εκπαιδευτικών αναγκών, στο ρόλο, στην επίδοση, στις ανάγκες αλλά και στην ιεράρχησή τους, έτσι ώστε να επιτευχθεί ένας πιο αποτελεσματικός σχεδιασμός και αποδοτικότερα αποτελέσματα μάθησης. Υλικό- Μέθοδος : Η μελέτη διεξήχθη στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, το οποίο είναι δευτεροβάθμιο Δημόσιο Ίδρυμα Φροντίδας Υγείας. Η ερευνητική μελέτη έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 2021.Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε μια συγχρονική μελέτη, με τη χρήση του κατάλληλου ερωτηματολογίου ( Training Needs Analysis Questionnaire), προσαρμοσμένου στην Ελληνική γλώσσα. Επιλέχθηκαν 150 Επαγγελματίες Υγείας, με τη μέθοδο της μη τυχαίας δειγματοληψίας ευκολίας. Το ποσοστό ανταπόκρισης ήταν 83,33% (125/150). Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με το πρόγραμμα IBM Corp. Released 2019, IBM SPSS Statistics for Windows, v.26.0, Armonk, NY: IBM Corp. Αποτελέσματα: Η μέση ηλικία των Επαγγελματιών Υγείας ήταν 40,8 έτη (τυπική απόκλιση ± 9,5), ενώ το 67,2% ήταν γυναίκες. Από τις 30 μελετώμενες δεξιότητες που απάντησαν οι Επαγγελματίες Υγείας, οι οποίες είχαν να κάνουν με δεξιότητες έρευνας/ελέγχου, επικοινωνία/ομαδική εργασία, κλινικές τεχνικές και διαχειριστική δεξιότητα, φάνηκε να έχουν μικρό ποσοστό εκπαιδευτικών αναγκών . Επιπλέον η πλειοψηφία δήλωσε καλή τρέχουσα πρακτική, επομένως δεν απαιτούνται και παρεμβάσεις. Προκύπτει επίσης ότι προτιμούν ένα συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα έχουν επιλέξει αυτοβούλως, παρά αυτά που διοργανώνει ο οργανισμός στον οποίο εργάζονται. Σημειώνεται ότι βρέθηκε σημαντική διαφορά στις βαθμολογίες μεταξύ των επτά παραγόντων, με την υψηλότερη (περισσότερες ανάγκες) να παρατηρείται στην Relationships / Investigations (σχέσεις/έρευνα) (0,80±1,63) και τη μικρότερη στην Technical / Administrative procedures (τεχνικές/ διοικητικές διαδικασίες) (0,30±0,97). Οι μέσες βαθμολογίες τους είναι θετικές και κατά συνέπεια όπως φάνηκε από τη συνολική μέση Διαφορά των Task Importance – Current Performance, (σπουδαιότητα του έργου-τρέχουσα επίδοση), έχουν πολύ μικρή απόκλιση, στοιχείο που δείχνει μικρό βαθμό εκπαιδευτικών αναγκών. Τέλος, η αξιοπιστία των παραγόντων εκτιμώμενη μέσω του συντελεστή Cronbach, βρέθηκε μεταξύ 0,559 & 0,802 (φτωχή έως εξαιρετική, poor-to-excellent). Οι τρείς πιο βασικοί κλινικοί τομείς που δήλωσαν ότι θα ήθελαν περισσότερη κατάρτηση, αφορούσαν τα επείγοντα περιστατικά, τον καρδιολογικό και χειρουργικό τομέα, ενώ δε διαπιστώνονται σημαντικές διαφοροποιήσεις των εκπαιδευτικών αναγκών, μεταξύ εκείνων που κατέχουν βασικό τίτλο σπουδών και εκείνων με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών (p> 0,05), μεταξύ εκείνων που είναι Διευθυντής/2Προϊστάμενος, με θέση ευθύνης ή χωρίς θέση ευθύνης (p>0,05), καθώς και εκείνων που είναι Γιατροί ή άλλο προσωπικό του νοσοκομείου (p>0,05). Συμπεράσματα: Οι Επαγγελματίες Υγείας αξιολόγησαν τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες ,αλλά δε φάνηκε να έχουν ιδιαίτερες ελλείψεις. Αναφορικά με την τρέχουσα επίδοσή τους, δήλωσαν ικανοποιητική την απόδοσή τους, οπότε προκείπτει ότι δε τους χρειάζεται παρέμβαση. Επίσης οι ανάγκες τους για κατάρτιση, μπορούν να καλυφθούν καλύτερα από ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα που θα επιλέξουν οι ίδιοι αυτοβούλως παρά από προγράμματα που θα διοργανώσει ο οργανισμός στον οποίο εργάζονται.. Παρ’ολο που δεν εκφράζουν ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες, στην ενότητα Β που τους ζητήθηκε να προσδιορίσουν τις ατομικές τους ανάγκες αναφορικά με τους κλινικούς τομείς που θα ήθελαν περεταίρω κατάρτιση, προκείπτει μία μεγάλη λίστα με ανάγκες που τελικά υπάρχουν. Τέλος, αναφορικά με τις ανάγκες έρευνας, εφαρμογής νέων πρωτοκόλλων, σωστής βιβλιογραφικής αναζήτησης, αλλά και την αναβάθμιση της κλινικής τους πρακτικής, εκτιμάται ότι η Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση, μπορεί να διευρύνει σημαντικά τους ορίζοντές τους και συγκεκριμένα με την παρακολούθηση Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών, που όπως παρατηρήθηκε στην παρούσα έρευνα υψηλό ποσοστό (27%) έχει στην κατοχή του. Δεδομένο αρκετά σημαντικό για ένα δημόσιο Νοσοκομείο.el
dc.description.abstractIntroduction: The continuous economic and social developments, in the public health system of Greece, make necessary to create a cost of effective and relatively appropriate model of lifelong learning, which is an argument need for Health Professionals, to follow in order to secure new knowledge, but also documented clinical practice, in order to achieve a high level of quality healthcare, in public hospitals. Therefore, the analysis of educational needs of Health Professionals, aimed at their vocational training, is an important part, taking into account the limited available financial resources, of the public system, but also social reforms, having as field of action, developing educational programs and documented information, which are sufficient for the continuing education of the future. Aim: The evaluation of the educational needs of the Health Professionals (Permanent and Auxiliary) (Doctors, Nurses/ Midwives, Paramedical Staff), who works at the General Hospital of Chania “St. George”. Specifically, the research will focus on the assessment of educational needs , their role, performance, needs and prioritization, in order to achieve planning and more efficient learning outcomes. Material-Methods: The study was conducted at the General Hospital of Chania, which is a Secondary Public Health Care Institution. The research study, took place the month June (2021). Specifically a synchronous study was carried out, using the appropriate questionnaire (Training Needs Analysis Questionnaire), adapted to the Greek language. Specifically, 150 Health, Professionals were selected, with the method of non- random convenience sampling. The response rate was 83.33 %( 125/150). The data analysis was performed with the IBM Corp. Program Released 2019, IBM SPSS Statistics for Windows, v.26.0, Armonk, NY: IBM Corp. Results: The average age of Health Professionals was 40,8 years (standard deviation ± 9,5) while 67,2% were women. The 30rd of the skills surveyed by Health Professionals related to research /control. Communication/teamwork, clinical techniques and management skills, Τhey appeared to have a small percentage of training needs. In addition the majority stated good current practice, so no interventions are required. It also turns out that they prefer a specific training program, that they have chosen, voluntary, rather than those organized by the organizations in which they work. It is noted that a significant difference in scores was fount between the seven factors, with the highest (most needs) observed in Relationships/Investigations (0,80±1,63) and the smallest in Technical Administrative procedure s(0,30±0,97). Their average scores are positive, and therefore as shown by the overall average Difference of Task Importance- Current Performance, they have a very small deviation, which indicates a small degree of training needs. Finally, the reliability of the factors estimated, through the Cronbach coefficient, was found between 0,559 & 0,802 (poor to excellent ) .The most important clinical areas, that stated that they wood like more training ,were related to Emergency ,Cardiology and Surgery, while there are no significant differences, in educational needs between those with a basic degree and those with a Master’s degree (P<0,05), among those who are Director/Head, with or without a position of responsibility ( p>0.05) as well as those who are Doctors or other hospital staff ( p>0.05). Conclusion: Health Professionals assessed their training needs, but didn’t appear to have any particular shortcomings. Regarding their current performance, they stated that their performance is satisfactory, so it seems that they don’t need intervention. Also their training needs , could be covered better by a specific program, that they will choose voluntarily, than by programs that will be organized by the organization in which they work. Although they do not express special educational needs, section B, witch asked them, to identify their individual needs in the clinical areas that wood require farther training, haw a long list of needs that ultimately exist. Finally regarding the needs of research, implantation of new protocols, proper bibliographic search, but also the upgrading of their clinical practice , is estimated that continuing education can significantly expand their horizons and in particular by attending Postgraduate Programs, which as observed in the present survery, has a high percentage (27%) in his possession. Fact quite important for a public hospital.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Προηγμένη Κλινική Πρακτική στις Επιστήμες Υγείαςel
dc.publisherH.M.U., School of Health Sciences (SHS) MSc in Advanced Clinical Practice in Health Sciencesen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΗ εκτίμηση των εκπαιδευτικών αναγκών των επαγγελματιών υγείας στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων «Ο Άγιος Γεώργιος».el
dc.titleThe assessment of the educational needs of health professionals at the General Hospital of Chania "O Agios Georgios".en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΤσικαλάκη, Γεωργίαel
heal.creatorNameTsikalaki, Georgiaen
heal.publicationDate2021-10-15
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10068
heal.abstractΕισαγωγή: Οι συνεχόμενες οικονομικές και κοινωνικές εξελίξεις στο δημόσιο σύστημα υγείας της Ελλάδας, καθιστούν αναγκαία τη δημιουργία ενός οικονομικά αποδοτικού και σχετικά κατάλληλου μοντέλου δια βίου μάθησης, το οποίο αποτελεί επιτακτική ανάγκη να το ακολουθήσουν οι Επαγγελματίες Υγείας, με σκοπό την εξασφάλιση νέας γνώσης, αλλά και τεκμηριωμένης κλινικής πρακτικής, έτσι ώστε να επιτευχθεί υψηλού επιπέδου ποιότητα υγειονομικής περίθαλψης, στα δημόσια νοσοκομεία. Συνεπώς, η ανάλυση των εκπαιδευτικών αναγκών των Επαγγελματιών Υγείας, που στοχεύει στην επαγγελματική τους κατάρτιση, αποτελεί σημαντικό κομμάτι, λαμβάνοντας υπόψη, τους περιορισμένους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους του δημοσίου συστήματος, αλλά και τις κοινωνικές μεταρρυθμίσεις, έχοντας ως πεδίο δράσης, αναπτυσσόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα και τεκμηριωμένη ενημέρωση, που επαρκούν για τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση του μέλλοντος. Σκοπός: Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών αναγκών των Επαγγελματιών Υγείας (Μόνιμων και Επικουρικών) (Ιατροί, Νοσηλευτές/Μαίες, Παραϊατρικό Προσωπικό), που εργάζονται στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων «Ο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ». Συγκεκριμένα η έρευνα επικεντρώνεται , στην εκτίμηση των εκπαιδευτικών αναγκών, στο ρόλο, στην επίδοση, στις ανάγκες αλλά και στην ιεράρχησή τους, έτσι ώστε να επιτευχθεί ένας πιο αποτελεσματικός σχεδιασμός και αποδοτικότερα αποτελέσματα μάθησης. Υλικό- Μέθοδος : Η μελέτη διεξήχθη στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων, το οποίο είναι δευτεροβάθμιο Δημόσιο Ίδρυμα Φροντίδας Υγείας. Η ερευνητική μελέτη έλαβε χώρα τον Ιούνιο του 2021.Συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκε μια συγχρονική μελέτη, με τη χρήση του κατάλληλου ερωτηματολογίου ( Training Needs Analysis Questionnaire), προσαρμοσμένου στην Ελληνική γλώσσα. Επιλέχθηκαν 150 Επαγγελματίες Υγείας, με τη μέθοδο της μη τυχαίας δειγματοληψίας ευκολίας. Το ποσοστό ανταπόκρισης ήταν 83,33% (125/150). Η ανάλυση των δεδομένων έγινε με το πρόγραμμα IBM Corp. Released 2019, IBM SPSS Statistics for Windows, v.26.0, Armonk, NY: IBM Corp. Αποτελέσματα: Η μέση ηλικία των Επαγγελματιών Υγείας ήταν 40,8 έτη (τυπική απόκλιση ± 9,5), ενώ το 67,2% ήταν γυναίκες. Από τις 30 μελετώμενες δεξιότητες που απάντησαν οι Επαγγελματίες Υγείας, οι οποίες είχαν να κάνουν με δεξιότητες έρευνας/ελέγχου, επικοινωνία/ομαδική εργασία, κλινικές τεχνικές και διαχειριστική δεξιότητα, φάνηκε να έχουν μικρό ποσοστό εκπαιδευτικών αναγκών . Επιπλέον η πλειοψηφία δήλωσε καλή τρέχουσα πρακτική, επομένως δεν απαιτούνται και παρεμβάσεις. Προκύπτει επίσης ότι προτιμούν ένα συγκεκριμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα έχουν επιλέξει αυτοβούλως, παρά αυτά που διοργανώνει ο οργανισμός στον οποίο εργάζονται. Σημειώνεται ότι βρέθηκε σημαντική διαφορά στις βαθμολογίες μεταξύ των επτά παραγόντων, με την υψηλότερη (περισσότερες ανάγκες) να παρατηρείται στην Relationships / Investigations (σχέσεις/έρευνα) (0,80±1,63) και τη μικρότερη στην Technical / Administrative procedures (τεχνικές/ διοικητικές διαδικασίες) (0,30±0,97). Οι μέσες βαθμολογίες τους είναι θετικές και κατά συνέπεια όπως φάνηκε από τη συνολική μέση Διαφορά των Task Importance – Current Performance, (σπουδαιότητα του έργου-τρέχουσα επίδοση), έχουν πολύ μικρή απόκλιση, στοιχείο που δείχνει μικρό βαθμό εκπαιδευτικών αναγκών. Τέλος, η αξιοπιστία των παραγόντων εκτιμώμενη μέσω του συντελεστή Cronbach, βρέθηκε μεταξύ 0,559 & 0,802 (φτωχή έως εξαιρετική, poor-to-excellent). Οι τρείς πιο βασικοί κλινικοί τομείς που δήλωσαν ότι θα ήθελαν περισσότερη κατάρτηση, αφορούσαν τα επείγοντα περιστατικά, τον καρδιολογικό και χειρουργικό τομέα, ενώ δε διαπιστώνονται σημαντικές διαφοροποιήσεις των εκπαιδευτικών αναγκών, μεταξύ εκείνων που κατέχουν βασικό τίτλο σπουδών και εκείνων με μεταπτυχιακούς τίτλους σπουδών (p> 0,05), μεταξύ εκείνων που είναι Διευθυντής/2Προϊστάμενος, με θέση ευθύνης ή χωρίς θέση ευθύνης (p>0,05), καθώς και εκείνων που είναι Γιατροί ή άλλο προσωπικό του νοσοκομείου (p>0,05). Συμπεράσματα: Οι Επαγγελματίες Υγείας αξιολόγησαν τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες ,αλλά δε φάνηκε να έχουν ιδιαίτερες ελλείψεις. Αναφορικά με την τρέχουσα επίδοσή τους, δήλωσαν ικανοποιητική την απόδοσή τους, οπότε προκείπτει ότι δε τους χρειάζεται παρέμβαση. Επίσης οι ανάγκες τους για κατάρτιση, μπορούν να καλυφθούν καλύτερα από ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα που θα επιλέξουν οι ίδιοι αυτοβούλως παρά από προγράμματα που θα διοργανώσει ο οργανισμός στον οποίο εργάζονται.. Παρ’ολο που δεν εκφράζουν ιδιαίτερες εκπαιδευτικές ανάγκες, στην ενότητα Β που τους ζητήθηκε να προσδιορίσουν τις ατομικές τους ανάγκες αναφορικά με τους κλινικούς τομείς που θα ήθελαν περεταίρω κατάρτιση, προκείπτει μία μεγάλη λίστα με ανάγκες που τελικά υπάρχουν. Τέλος, αναφορικά με τις ανάγκες έρευνας, εφαρμογής νέων πρωτοκόλλων, σωστής βιβλιογραφικής αναζήτησης, αλλά και την αναβάθμιση της κλινικής τους πρακτικής, εκτιμάται ότι η Συνεχιζόμενη Εκπαίδευση, μπορεί να διευρύνει σημαντικά τους ορίζοντές τους και συγκεκριμένα με την παρακολούθηση Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών, που όπως παρατηρήθηκε στην παρούσα έρευνα υψηλό ποσοστό (27%) έχει στην κατοχή του. Δεδομένο αρκετά σημαντικό για ένα δημόσιο Νοσοκομείο.el
heal.abstractIntroduction: The continuous economic and social developments, in the public health system of Greece, make necessary to create a cost of effective and relatively appropriate model of lifelong learning, which is an argument need for Health Professionals, to follow in order to secure new knowledge, but also documented clinical practice, in order to achieve a high level of quality healthcare, in public hospitals. Therefore, the analysis of educational needs of Health Professionals, aimed at their vocational training, is an important part, taking into account the limited available financial resources, of the public system, but also social reforms, having as field of action, developing educational programs and documented information, which are sufficient for the continuing education of the future. Aim: The evaluation of the educational needs of the Health Professionals (Permanent and Auxiliary) (Doctors, Nurses/ Midwives, Paramedical Staff), who works at the General Hospital of Chania “St. George”. Specifically, the research will focus on the assessment of educational needs , their role, performance, needs and prioritization, in order to achieve planning and more efficient learning outcomes. Material-Methods: The study was conducted at the General Hospital of Chania, which is a Secondary Public Health Care Institution. The research study, took place the month June (2021). Specifically a synchronous study was carried out, using the appropriate questionnaire (Training Needs Analysis Questionnaire), adapted to the Greek language. Specifically, 150 Health, Professionals were selected, with the method of non- random convenience sampling. The response rate was 83.33 %( 125/150). The data analysis was performed with the IBM Corp. Program Released 2019, IBM SPSS Statistics for Windows, v.26.0, Armonk, NY: IBM Corp. Results: The average age of Health Professionals was 40,8 years (standard deviation ± 9,5) while 67,2% were women. The 30rd of the skills surveyed by Health Professionals related to research /control. Communication/teamwork, clinical techniques and management skills, Τhey appeared to have a small percentage of training needs. In addition the majority stated good current practice, so no interventions are required. It also turns out that they prefer a specific training program, that they have chosen, voluntary, rather than those organized by the organizations in which they work. It is noted that a significant difference in scores was fount between the seven factors, with the highest (most needs) observed in Relationships/Investigations (0,80±1,63) and the smallest in Technical Administrative procedure s(0,30±0,97). Their average scores are positive, and therefore as shown by the overall average Difference of Task Importance- Current Performance, they have a very small deviation, which indicates a small degree of training needs. Finally, the reliability of the factors estimated, through the Cronbach coefficient, was found between 0,559 & 0,802 (poor to excellent ) .The most important clinical areas, that stated that they wood like more training ,were related to Emergency ,Cardiology and Surgery, while there are no significant differences, in educational needs between those with a basic degree and those with a Master’s degree (P<0,05), among those who are Director/Head, with or without a position of responsibility ( p>0.05) as well as those who are Doctors or other hospital staff ( p>0.05). Conclusion: Health Professionals assessed their training needs, but didn’t appear to have any particular shortcomings. Regarding their current performance, they stated that their performance is satisfactory, so it seems that they don’t need intervention. Also their training needs , could be covered better by a specific program, that they will choose voluntarily, than by programs that will be organized by the organization in which they work. Although they do not express special educational needs, section B, witch asked them, to identify their individual needs in the clinical areas that wood require farther training, haw a long list of needs that ultimately exist. Finally regarding the needs of research, implantation of new protocols, proper bibliographic search, but also the upgrading of their clinical practice , is estimated that continuing education can significantly expand their horizons and in particular by attending Postgraduate Programs, which as observed in the present survery, has a high percentage (27%) in his possession. Fact quite important for a public hospital.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., Σχολή Επιστημών Υγείας (ΣΕΥ), ΠΜΣ Προηγμένη Κλινική Πρακτική στις Επιστήμες Υγείαςel
heal.academicPublisherH.M.U., School of Health Sciences (SHS) MSc in Advanced Clinical Practice in Health Sciencesen
heal.titleΗ εκτίμηση των εκπαιδευτικών αναγκών των επαγγελματιών υγείας στο Γενικό Νοσοκομείο Χανίων «Ο Άγιος Γεώργιος».el
heal.titleThe assessment of the educational needs of health professionals at the General Hospital of Chania "O Agios Georgios".en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordεπαγγελματίας υγείας, εκπαιδευτική ανάγκη, δια βίου μάθησηel
heal.keywordhealth professional, educational need, lifelong learningen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠατελάρου, Αθηνάel
heal.advisorNamePatelarou, Athinaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States