Δυνατότητες και προοπτικές επέκτασης της τουριστικής περιόδου σε όλη τη διάρκεια του έτους στην Κρήτη.
Possibilities and prospects of extending the tourist season throughout the year in Crete.
Date
2021-12-06Author
Παπαδάκης-Κτιστάκης, Ιωάννης
Papadakis-Ktistakis, Ioannis
Metadata
Show full item recordAbstract
Η επέκταση της τουριστικής περιόδου στην Περιφέρεια Κρήτης είναι ένα φλέγον ζήτημα που απασχολεί όλη την τουριστική επιχειρηματική κοινότητα εδώ και αρκετές δεκαετίες. Η παρούσα εργασία λοιπόν αναζητά μέσα από το οπτικό πρίσμα των επαγγελματιών του χώρου, τους τρόπους επίτευξης της βιώσιμης επέκτασης και τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει μέχρι στιγμής.
Ως μεθοδολογία χρησιμοποιήθηκαν δομημένα ερωτηματολόγια για τη συλλογή των στοιχείων. Οι ερωτηθέντες απάντησαν σε ερωτήματα όπως αν θεωρούν εφικτή την επέκταση της τουριστικής περιόδου, σε ποιο κοινό θα πρέπει να γίνει στόχευση, στην αναπροσαρμογή στρατηγικής διοίκησης και τιμολογιακής πολιτικής, στη διαφήμιση ξενοδοχείων, αξιοθέατων και υποστηρικτικών επιχειρήσεων, στην προσθήκη εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων ιδιωτικών και κρατικών, στην αναβάθμιση μεταφορών και υποδομών αυτών, ξενοδοχείων και υποστηρικτικών επιχειρήσεων, στην εκπαίδευση προσωπικού και τροφοδοσία, στην πρωτοβουλία Περιφέρειας, κράτους και αλλαγή νομοθετικού πλαισίου, στη δημιουργία Cluster για το συντονισμό των δράσεων και στη γνώση του όρου Cluster.
Τα στοιχεία συλλέχθηκαν από ερωτηματολόγια, αναλύθηκαν με Ms Excel 365 και παρουσιάστηκαν σε πίτες και διαγράμματα.
Εν κατακλείδι υπάρχει διάθεση και θέληση από τους επαγγελματίες του χώρου για την προσπάθεια της επέκτασης της τουριστικής περιόδου στην Περιφέρεια Κρήτης, κρίνοντας απαραίτητη την αναβάθμιση της διοίκησης, των υποδομών, της οργάνωσης, των υποστηρικτικών επιχειρήσεων και το συντονισμό των δράσεων, μέσω ενός Cluster και δημοσιών φορέων. The expansion of the tourist season in the region of Crete is a burning issue that has occupied the entire tourism business community for several decades, so this research seeks through the perspective of professionals in the field the ways to achieve sustainable expansion and the difficulties it faces up to these days.
Structured questionnaires were used as a methodology for data collection. Respondents answered questions such as whether they consider it possible to extend the tourist season, which audience should be targeted, the adjustment of management and pricing policy, the advertising of hotels, attractions and support companies, the addition of private and public facilities and activities. in upgrading their transport and infrastructure, hotels and support companies, in staff training and supplying, in the regional, state initiative and change of legislative framework, in the creation of a Cluster for the coordination of actions, in the knowledge of the term Cluster.
Data were collected from questionnaires and analyzed with Ms Excel 365. In addition, they were presented in pies and charts.
In conclusion, there is a willingness and will of the professionals for the effort to extend the tourist season in the region of Crete, deeming it necessary to upgrade the administration, infrastructure, organization, support companies and coordination of actions through a Cluster and public bodies.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info