Εμφάνιση απλής εγγραφής

Consumers’ perception for the social corporate responsibility in the telecommunication sector.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΜαρούδης, Ελευθέριοςel
dc.creatorMaroudis, Eleftheriosen
dc.date.accessioned2022-01-14T08:32:48Z
dc.date.available2022-01-14T08:32:48Z
dc.date.issued2022-01-14
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10152
dc.description.abstractΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μπορεί να θεωρηθεί ως μηχανισμός που χρησιμοποιείται σε εταιρικό επίπεδο για να ενισχυθούν οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τους ενδιαφερόμενους - καταναλωτές. Η σημαντικότητά της για τις επιχειρήσεις συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με την εικόνα τους προς το κοινωνικό σύνολο. Η εστίαση προς τη βιωσιμότητα αναφέρεται σε έναν κόσμο στον οποίο οι πόροι τουλάχιστον διατηρούνται και δεν εξαντλούνται για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να στηρίξουμε τον εαυτό μας και τις μελλοντικές γενιές. Σήμερα, η αειφορία εκτείνεται πέρα από περιβαλλοντικές πτυχές και περιλαμβάνει έννοιες κοινωνικής και οικονομικής δικαιοσύνης. Οι εκθέσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ή οι αναφορές βιωσιμότητας είναι επομένως ένα πιθανό μέσο για τις εταιρείες να αποκαλύψουν τον τρόπο διαχείρισης των κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων με την πάροδο του χρόνου. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα έρευνα εξετάζει τις απόψεις των καταναλωτών αναφορικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη των εταιριών τηλεπικοινωνιών. Μεταξύ άλλων η έρευνα κατέληξε πως το 33.6% του δείγματος είναι μέτρια εξοικειωμένοι με την ιδέα της «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» (ΕΚΕ), 37% είναι πολύ εξοικειωμένοι ενώ 29.4% λίγο ή καθόλου εξοικειωμένοι. Επομένως, υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού που δεν είναι τόσο εξοικειωμένο με την ιδέα της ΕΚΕ, και επιπλέον δράσεις επιμόρφωσης και ενημέρωσης θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτό το στοιχείο. Ακολούθως τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής εταιρείας τηλεπικοινωνίας είναι η εξυπηρέτηση από το προσωπικό, η ποικιλία υπηρεσιών και οι προσφορές, με την ΕΚΕ να έρχεται τέταρτη. Τέλος, πως όσο υψηλότερη είναι η εξοικείωση των καταναλωτών με την ιδέα της ΕΚΕ, τόσο υψηλότερη είναι και η σημασία της ΕΚΕ ως κριτήριο επιλογής τηλεπικοινωνιακού παρόχου. Επομένως, η ενημέρωση των καταναλωτών για την ΕΚΕ και τις δράσεις των παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών, θα αυξήσει ταυτόχρονα και τη σημασία της ΕΚΕ ως κριτηρίου επιλογής.el
dc.description.abstractCorporate Social Responsibility can be considered as a mechanism used at the corporate level to strengthen business relationships with stakeholders - consumers. Its importance for companies is largely linked to their image of society as a whole. The focus on sustainability refers to a world in which resources are at least conserved and not exhausted to ensure that we can support ourselves and future generations. Today, sustainability extends beyond environmental aspects and includes concepts of social and economic justice. Corporate social responsibility reports or sustainability reports are therefore a potential means for companies to discover how to manage the social and environmental impact of business over time. In this context, the present study examines the views of consumers regarding the corporate social responsibility of telecommunications companies. Among other things, the research concluded that 33.6% of the sample are moderately familiar with the idea of "Corporate Social Responsibility" (CSR), 37% are very familiar while 29.4% are little or not at all familiar. Therefore, there is a fairly large percentage of consumers who are not so familiar with the idea of CSR, and additional training and information activities could improve this element. Then the most important criteria for choosing a telecommunications company are the service from the staff, the variety of services and the offers, with CSR coming in fourth. Finally, the higher the consumer familiarity with the idea of CSR, the higher the importance of CSR as a criterion for selecting a telecommunications provider. Therefore, informing consumers about CSR and the actions of telecommunications service providers will also increase the importance of CSR as a selection criterion.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη στις τηλεπικοινωνίες: η άποψη των καταναλωτών.el
dc.titleConsumers’ perception for the social corporate responsibility in the telecommunication sector.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΜαρούδης, Ελευθέριοςel
heal.creatorNameMaroudis, Eleftheriosen
heal.publicationDate2022-01-14
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10152
heal.abstractΗ Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη μπορεί να θεωρηθεί ως μηχανισμός που χρησιμοποιείται σε εταιρικό επίπεδο για να ενισχυθούν οι σχέσεις των επιχειρήσεων με τους ενδιαφερόμενους - καταναλωτές. Η σημαντικότητά της για τις επιχειρήσεις συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με την εικόνα τους προς το κοινωνικό σύνολο. Η εστίαση προς τη βιωσιμότητα αναφέρεται σε έναν κόσμο στον οποίο οι πόροι τουλάχιστον διατηρούνται και δεν εξαντλούνται για να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να στηρίξουμε τον εαυτό μας και τις μελλοντικές γενιές. Σήμερα, η αειφορία εκτείνεται πέρα από περιβαλλοντικές πτυχές και περιλαμβάνει έννοιες κοινωνικής και οικονομικής δικαιοσύνης. Οι εκθέσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης ή οι αναφορές βιωσιμότητας είναι επομένως ένα πιθανό μέσο για τις εταιρείες να αποκαλύψουν τον τρόπο διαχείρισης των κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων με την πάροδο του χρόνου. Στο πλαίσιο αυτό, η παρούσα έρευνα εξετάζει τις απόψεις των καταναλωτών αναφορικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη των εταιριών τηλεπικοινωνιών. Μεταξύ άλλων η έρευνα κατέληξε πως το 33.6% του δείγματος είναι μέτρια εξοικειωμένοι με την ιδέα της «Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης» (ΕΚΕ), 37% είναι πολύ εξοικειωμένοι ενώ 29.4% λίγο ή καθόλου εξοικειωμένοι. Επομένως, υπάρχει ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό του καταναλωτικού κοινού που δεν είναι τόσο εξοικειωμένο με την ιδέα της ΕΚΕ, και επιπλέον δράσεις επιμόρφωσης και ενημέρωσης θα μπορούσαν να βελτιώσουν αυτό το στοιχείο. Ακολούθως τα σημαντικότερα κριτήρια επιλογής εταιρείας τηλεπικοινωνίας είναι η εξυπηρέτηση από το προσωπικό, η ποικιλία υπηρεσιών και οι προσφορές, με την ΕΚΕ να έρχεται τέταρτη. Τέλος, πως όσο υψηλότερη είναι η εξοικείωση των καταναλωτών με την ιδέα της ΕΚΕ, τόσο υψηλότερη είναι και η σημασία της ΕΚΕ ως κριτήριο επιλογής τηλεπικοινωνιακού παρόχου. Επομένως, η ενημέρωση των καταναλωτών για την ΕΚΕ και τις δράσεις των παρόχων υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών, θα αυξήσει ταυτόχρονα και τη σημασία της ΕΚΕ ως κριτηρίου επιλογής.el
heal.abstractCorporate Social Responsibility can be considered as a mechanism used at the corporate level to strengthen business relationships with stakeholders - consumers. Its importance for companies is largely linked to their image of society as a whole. The focus on sustainability refers to a world in which resources are at least conserved and not exhausted to ensure that we can support ourselves and future generations. Today, sustainability extends beyond environmental aspects and includes concepts of social and economic justice. Corporate social responsibility reports or sustainability reports are therefore a potential means for companies to discover how to manage the social and environmental impact of business over time. In this context, the present study examines the views of consumers regarding the corporate social responsibility of telecommunications companies. Among other things, the research concluded that 33.6% of the sample are moderately familiar with the idea of "Corporate Social Responsibility" (CSR), 37% are very familiar while 29.4% are little or not at all familiar. Therefore, there is a fairly large percentage of consumers who are not so familiar with the idea of CSR, and additional training and information activities could improve this element. Then the most important criteria for choosing a telecommunications company are the service from the staff, the variety of services and the offers, with CSR coming in fourth. Finally, the higher the consumer familiarity with the idea of CSR, the higher the importance of CSR as a criterion for selecting a telecommunications provider. Therefore, informing consumers about CSR and the actions of telecommunications service providers will also increase the importance of CSR as a selection criterion.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΕταιρική κοινωνική ευθύνη στις τηλεπικοινωνίες: η άποψη των καταναλωτών.el
heal.titleConsumers’ perception for the social corporate responsibility in the telecommunication sector.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordεταιρική κοινωνική ευθύνη, τηλεπικοινωνίεςel
heal.keywordcorporate social responsibility, telecommunicationsen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚουργιαντάκης, Μάρκοςel
heal.advisorNameKourgiantakis, Markosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States