Εμφάνιση απλής εγγραφής

Organization and administration of distance learning programs - Overview of management, marketing and human resource management.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΣπανάκης, Ιωάννηςel
dc.creatorSpanakis, Ioannisen
dc.date.accessioned2022-04-08T06:47:58Z
dc.date.available2022-04-08T06:47:58Z
dc.date.issued2022-04-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10219
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στηρίζεται στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και τις ιδιότητες της. Αρχικά, είναι απαραίτητο να επισημανθούν ορισμοί προκειμένου να αποσαφηνιστεί η έννοιά της. Έπειτα, ακολουθεί ο σκοπός της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, μία σύντομη ιστορική αναδρομή και τα πλεονεκτήματα με τα μειονεκτήματα της. Η είσοδος νέων Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στον κλάδο της εκπαίδευσης ανέτρεψε τα έως τώρα δεδομένα, όσον αφορά την λειτουργία της. Με την εισαγωγή των νέων καινοτομιών εξελίχθηκε και εξελίσσεται ακόμα, η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, διευρύνοντας τους ορίζοντες και τις δυνατότητες της. Πλέον, αποτελεί έναν από τους βασικούς προπομπούς των νέων δεδομένων στον κλάδο της εκπαίδευσης. Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, ξεκίνησαν να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και στην κρίση του Covid-19, προσφέροντας προγράμματα εκπαίδευσης από απόσταση. Απώτερος σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία και ο σχεδιασμός ενός ηλεκτρονικού σεμιναρίου, βασισμένο στα δεδομένα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο στόχος του και τα μαθησιακά αποτελέσματα που προσφέρει. Επιπρόσθετα, αναλύεται το περιεχόμενό του, το κοινό που απευθύνεται και οι ρόλοι των εκπαιδευτών και των εκπαιδευόμενων μέσα σε αυτό. Επιπλέον, αναλύεται το περιβάλλον της πλατφόρμας Moodle, που φιλοξενεί την λειτουργία του ηλεκτρονικού σεμιναρίου και τους τρόπους λειτουργίας της. Στην συνέχεια, ακολουθεί χρηματοοικονομική ανάλυση του ηλεκτρονικού σεμιναρίου. Αρχικά, αναλύονται τα έξοδα που απαιτούνται για την ομαλή λειτουργία του ασύγχρονου σεμιναρίου, το νεκρό σημείο και οι ταμειακές ροές. Έπειτα, αναπτύσσονται οι χρηματοοικονομικοί δείκτες που λαμβάνονται από τις οικονομικές καταστάσεις και βοηθούν στην αξιολόγηση των οικονομικών δεδομένων ενός οργανισμού. Γίνεται ανάλυση στον δείκτη EBITDA, στα κέρδη προ και μετά φόρων, στο περιθώριο καθαρού κέρδους, στους δείκτες κόστους και λειτουργικών κερδών, αποδοτικότητας ενεργητικού, μεταβολής πωλήσεων και στα αποτελέσματα κεφαλαιουχικής μόχλευσης. Τέλος, αναλύονται και αξιολογούνται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την χρηματοοικονομική ανάλυση του ασύγχρονου επιμορφωτικού σεμιναρίου.el
dc.description.abstractThis dissertation is based on distance education and its qualities. Firstly, it is necessary to highlight the definitions in order to clarify its meaning. Then, the purpose of distance education, a brief history and its pros and cons are outlined. The entrance of new Information and Communication Technologies (ICT) in the education sector overturned the data so far, regarding its operation. With the introduction of new innovations, distance education has evolved and it’s still evolving, expanding its horizons and capabilities. It is now one of the main precursors of new data in the field of education. Educational institutions began to adapt to the new data and the crisis of Covid-19, offering distance education programs. The ultimate goal of the dissertation is to create and design a webinar, based on the data of distance education, its purpose and the learning outcomes it offers. In addition, its content is analyzed, the target audience and the roles of educators and trainees within it. Additionally, the environment of Moodle platform is analyzed, which hosts the operation the operation of the webinar and its operating modes. Then, a financial analysis of the webinar is analyzed. First of all, the costs required for the smooth operation of the webinar, the dead point and the cash flows are analyzed. Furthermore, the financial ratios obtained from the financial statements are developed and help the evaluation of the financial data of an organization. An analysis is made of the EBITDA ration, profit before and after taxes, net profit margin, cost and operating profit ratios, asset efficiency, sales change and capital leverage results. Finally, the results obtained from the financial analysis of the webinar are analyzed and evaluated.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΟργάνωση και διοίκηση προγραμμάτων εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης - Επισκόπηση σε θέματα management, marketing και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.el
dc.titleOrganization and administration of distance learning programs - Overview of management, marketing and human resource management.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΣπανάκης, Ιωάννηςel
heal.creatorNameSpanakis, Ioannisen
heal.publicationDate2022-04-07
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10219
heal.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία στηρίζεται στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση και τις ιδιότητες της. Αρχικά, είναι απαραίτητο να επισημανθούν ορισμοί προκειμένου να αποσαφηνιστεί η έννοιά της. Έπειτα, ακολουθεί ο σκοπός της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, μία σύντομη ιστορική αναδρομή και τα πλεονεκτήματα με τα μειονεκτήματα της. Η είσοδος νέων Τεχνολογιών της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ) στον κλάδο της εκπαίδευσης ανέτρεψε τα έως τώρα δεδομένα, όσον αφορά την λειτουργία της. Με την εισαγωγή των νέων καινοτομιών εξελίχθηκε και εξελίσσεται ακόμα, η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, διευρύνοντας τους ορίζοντες και τις δυνατότητες της. Πλέον, αποτελεί έναν από τους βασικούς προπομπούς των νέων δεδομένων στον κλάδο της εκπαίδευσης. Τα εκπαιδευτικά ιδρύματα, ξεκίνησαν να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και στην κρίση του Covid-19, προσφέροντας προγράμματα εκπαίδευσης από απόσταση. Απώτερος σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία και ο σχεδιασμός ενός ηλεκτρονικού σεμιναρίου, βασισμένο στα δεδομένα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, ο στόχος του και τα μαθησιακά αποτελέσματα που προσφέρει. Επιπρόσθετα, αναλύεται το περιεχόμενό του, το κοινό που απευθύνεται και οι ρόλοι των εκπαιδευτών και των εκπαιδευόμενων μέσα σε αυτό. Επιπλέον, αναλύεται το περιβάλλον της πλατφόρμας Moodle, που φιλοξενεί την λειτουργία του ηλεκτρονικού σεμιναρίου και τους τρόπους λειτουργίας της. Στην συνέχεια, ακολουθεί χρηματοοικονομική ανάλυση του ηλεκτρονικού σεμιναρίου. Αρχικά, αναλύονται τα έξοδα που απαιτούνται για την ομαλή λειτουργία του ασύγχρονου σεμιναρίου, το νεκρό σημείο και οι ταμειακές ροές. Έπειτα, αναπτύσσονται οι χρηματοοικονομικοί δείκτες που λαμβάνονται από τις οικονομικές καταστάσεις και βοηθούν στην αξιολόγηση των οικονομικών δεδομένων ενός οργανισμού. Γίνεται ανάλυση στον δείκτη EBITDA, στα κέρδη προ και μετά φόρων, στο περιθώριο καθαρού κέρδους, στους δείκτες κόστους και λειτουργικών κερδών, αποδοτικότητας ενεργητικού, μεταβολής πωλήσεων και στα αποτελέσματα κεφαλαιουχικής μόχλευσης. Τέλος, αναλύονται και αξιολογούνται τα αποτελέσματα που προέκυψαν από την χρηματοοικονομική ανάλυση του ασύγχρονου επιμορφωτικού σεμιναρίου.el
heal.abstractThis dissertation is based on distance education and its qualities. Firstly, it is necessary to highlight the definitions in order to clarify its meaning. Then, the purpose of distance education, a brief history and its pros and cons are outlined. The entrance of new Information and Communication Technologies (ICT) in the education sector overturned the data so far, regarding its operation. With the introduction of new innovations, distance education has evolved and it’s still evolving, expanding its horizons and capabilities. It is now one of the main precursors of new data in the field of education. Educational institutions began to adapt to the new data and the crisis of Covid-19, offering distance education programs. The ultimate goal of the dissertation is to create and design a webinar, based on the data of distance education, its purpose and the learning outcomes it offers. In addition, its content is analyzed, the target audience and the roles of educators and trainees within it. Additionally, the environment of Moodle platform is analyzed, which hosts the operation the operation of the webinar and its operating modes. Then, a financial analysis of the webinar is analyzed. First of all, the costs required for the smooth operation of the webinar, the dead point and the cash flows are analyzed. Furthermore, the financial ratios obtained from the financial statements are developed and help the evaluation of the financial data of an organization. An analysis is made of the EBITDA ration, profit before and after taxes, net profit margin, cost and operating profit ratios, asset efficiency, sales change and capital leverage results. Finally, the results obtained from the financial analysis of the webinar are analyzed and evaluated.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΟργάνωση και διοίκηση προγραμμάτων εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης - Επισκόπηση σε θέματα management, marketing και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού.el
heal.titleOrganization and administration of distance learning programs - Overview of management, marketing and human resource management.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordεξ αποστάσεως εκπαίδευση, διοίκηση ανθρωπίνων πόρων, μάνατζμεντ, μάρκετινγκel
heal.keyworddistance learning, human resources management, management, marketingen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΛεμονάκης, Χρήστοςel
heal.advisorNameLemonakis, Christosen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States