Internet of things (IoT), στην υπηρεσία των logistics, η αναγκαιότητα της καινοτομίας, για το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των επιχειρήσεων.
The Internet of things (IoT) in the service of logistics, the need of the innovation, improving the competitive advantages of a business.
Abstract
Στην σημερινή, ταχύτατα αναπτυσσόμενη και παγκόσμια αγορά, οι επιχειρήσεις, αντιμετωπίζουν την πρόκληση, να διατηρήσουν την ανταγωνιστικότητα τους. Το ΙοΤ, και γενικότερα η κάθε είδους καινοτομία που υιοθετείται, αποτελούν στοιχεία ζωτικής σημασίας για την εξέλιξη και τη μελλοντική ανάπτυξη των επιχειρήσεων.
Η ανάπτυξη και η υιοθέτηση, νέας τεχνολογίας στον τομέα των logistics, οδηγούν τις επιχειρήσεις μπροστά από τις αγορές, βελτιώνουν συνεχώς την επιχειρηματική αποδοτικότητα και αποτελεσματικότητα, βελτιώνουν και προσαρμόζουν τις επιχειρηματικές στρατηγικές, στα νέα δεδομένα, και τις αναδυόμενες τάσεις της αγοράς. Ταυτόχρονα, μειώνουν το επιχειρηματικό ρίσκο, μεταβάλλοντας τις παραδοσιακές επιχειρήσεις, σε ευέλικτες, προσαρμοστικές, και το κυριότερο, ανταγωνιστικές στην παγκόσμια αγορά.
Με τον συνδυασμό των επιτυχημένων χαρακτηριστικών και της καινοτόμας τεχνολογίας, αναπτύσσεται το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, πρωταρχικό εργαλείο ενίσχυσης και αντιμετώπισης του ανταγωνισμού, το οποίο διαδραματίζει σημαντικότατο ρόλο στην βιωσιμότητα, και κατά συνέπεια την οικονομική ανάπτυξη των επιχειρήσεων. Η συνεχής, ανάπτυξη του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, οδηγεί στην διατήρηση ή τη βελτίωση της απόδοσης, την θετική πελατειακή εμπειρία και πίστη, την διατήρηση της ενισχυμένης θέσης, των επιχειρήσεων στην αγορά και το αυξημένο κέρδος. In the current fast-paced developing globalized market, businesses are facing the challenge of staying competitive. IoT, and generally, any kind of innovation that is adopted, are vital elements for the development and future evolution of the businesses.
The development and adoption of new technology in the field of logistics, lead companies, ahead of the markets, constantly improve business efficiency and effectiveness, improve and adapt business strategies, to new data, and emerging market trends. At the same time, they reduce business risk by transforming traditional businesses into flexible, adaptable, and most importantly, competitive in the global marketplace.
With the combination of successful features of the companies, and innovative technology, competitive advantage is developed, a primary tool for enhancing and tackling competition, which plays a key role in the viability, and consequently the economic development of companies. Continuous, growing competitive advantage, leads to maintaining or improving performance, positive customer experience and loyalty, maintaining a strong position, businesses in the market and increased profit.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info