Η online επικοινωνία της εταιρικής υπευθυνότητας των ξενοδοχείων της Κρήτης.
Online CSR communicatin in the Cretan hotel industry.

View/ Open
Date
2022-05-06Author
Παπαδημητράκης, Γεώργιος
Papadimitrakis, Georgios
Metadata
Show full item recordAbstract
Αντικείμενο της παρούσας Διπλωματικής εργασίας είναι η διαδικτυακή επικοινωνία της Εταιρικής Υπευθυνότητας των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων της Κρήτης με σκοπό να εξεταστεί κατά πόσο τα ξενοδοχεία 5 αστέρων αξιοποιούν το διαδίκτυο για την ανάδειξη των ενεργειών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που πραγματοποιούν.
Οι ξενοδοχειακές μονάδες αντιλαμβάνονται ότι είναι σημαντικό να προβάλουν τις ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης που πραγματοποιούν και να τις επικοινωνούν για να γνωστοποιηθούν στον κόσμο. Οι επικοινωνιακές τους πρακτικές πραγματοποιούνται πλέον με την χρήση των διαδικτυακών μέσων τα οποία προβάλουν την εταιρική τους υπευθυνότητα και συμβάλουν στην προσέλκυση των επισκεπτών που είναι περισσότερο ευαισθητοποιημένοι στα συγκεκριμένα ζητήματα.
Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε είναι η ανάλυση περιεχομένου στους ιστότοπους των επιλεγμένων ξενοδοχείων, στις δημοσιεύσεις που αναρτούν στις σελίδες τους στο facebook καθώς και στις κριτικές που δημοσιεύουν οι πελάτες τους στο tripadvisor. Στη συνέχεια, με την χρήση περιγραφικής στατιστικής για την λήψη ποσοτικών αποτελεσμάτων προέκυψε ότι οι ενέργειες Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης σχετικά με την “τοπικότητα” είναι εκείνες που προβάλλονται περισσότερο από τα ξενοδοχεία. Οι πελάτες αντίστοιχα αναδεικνύουν τις ενέργειες αυτές παρ’ όλο που δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα σε ζητήματα σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό τα οποία δεν προβάλλονται αρκετά από τα ξενοδοχεία.
Μέσω των επικοινωνιακών αυτών πρακτικών μπορούν τα ξενοδοχεία να διαμορφώσουν την στρατηγική τους έτσι ώστε να βελτιώσουν την εικόνα τους ως προς την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη για την επίτευξη βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης. The subject of this Diploma Thesis is the online communication of the Corporate Responsibility of the hotel companies of Crete.
The hotel units realize that it is important to promote their Corporate Social Responsibility actions and to communicate them. Not only to inform the world but also to be informed about the good and bad practices they follow in order to proceed with the necessary improvements. Their communication practices are now carried out using the internet and social media which promote their corporate responsibility and attract visitors who are more aware of these issues.
The methodology which used is the content analysis on the websites of the selected hotels, in the posts that are posted on their facebook pages and the reviews that their customers post on tripadvisor. Then, using statistics analysis to obtain quantitative results, it turns out that the Corporate Social Responsibility actions related to locality are the most highlighted by hotels. Customers respectively are quite satisfied with the corporate responsibility that characterizes them as they highlight these actions regarding locality although they give higher priority to human resources issues which are not sufficiently highlighted by hotels.
Through these communication practices, hotels can formulate their strategy so that improve their image of Corporate Social Responsibility in order to achieve sustainable tourism development.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info