Διάγνωση αναγκών εξερχόμενου τουρισμού και προτάσεις στρατηγικής για τους τουριστικούς πράκτορες στην Κρήτη.
Outbound tourism needs diagnosis and strategy proposals for travel agents in Crete.
Προβολή/ Άνοιγμα
Ημερομηνία
2022-05-18Συγγραφέας
Μαλιαρού-Αγγουράκη, Αικατερίνη
Maliarou-Agkouraki, Aikaterini
Μεταδεδομένα
Εμφάνιση πλήρους εγγραφήςΕπιτομή
Στην μετά-covid εποχή, με τον πόλεμο στην Ουκρανία να ανεβάζει τις τιμές και την «πίττα» της αγοράς του εξερχόμενου τουρισμού να μικραίνει, τα τουριστικά πρακτορεία της Κρήτης οφείλουν να επέμβουν πιο δυναμικά, δημιουργώντας νέες, διαφοροποιημένες και καινοτόμες προτάσεις ωφέλειας προς τους πελάτες τους.
Σκοπός: της εργασίας αυτής είναι να βοηθήσει τα τουριστικά πρακτορεία στην Κρήτη να ανιχνεύσουν τις νέες ανάγκες των ταξιδιωτών τους, να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους βάσει των αναγκών αυτών και να διαμορφώσουν στρατηγικές επίτευξης διαρκούς ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. H στρατηγική που θα ακολουθήσουν οφείλει να βασίζεται στην αρχή της διαμοιραζόμενης αξίας ανάμεσα στο πρακτορείο και στην κοινωνία στην οποία αυτό ανήκει. Αυτή η στρατηγική αποτελεί τον μόνο δρόμο προς την μελλοντική τους βιωσιμότητα.
Μεθοδολογία: Η έρευνα πραγματοποιείται με ερωτηματολόγιο κλειστών ποσοτικών και ποιοτικών ερωτήσεων σε ταξιδιώτες κατοίκους στην Κρήτη, από τον Μάιο του 2021 έως τον Μάρτιο του 2022. Οι απαντήσεις συστηματοποιούνται σε διαγράμματα από τα οποία με την μέθοδο SWOT γίνεται ανάλυση του εξωτερικού και εσωτερικού περιβάλλοντος των πρακτορείων και στη συνέχεια με την TOWS MATRIX βγαίνουν τα αποτελέσματα των στρατηγικών που πρέπει να ακολουθηθούν.
Συμπεράσματα: Στο όχι και τόσο μακρινό μέλλον, η βιώσιμη ανάπτυξη των τουριστικών πρακτορείων εξερχόμενου τουρισμού στην Κρήτη βρίσκεται στο γνωστικό κεφάλαιο των ανθρώπινων πόρων τους, στην διαδικτυακή και τεχνολογικά λειτουργική εξέλιξη τους, στη συνεργασία μεταξύ τους και στην προσήλωση στην αρχή της διαμοιραζόμενης αξίας. Τον σημαντικότερο ρόλο για τους σύγχρονους απαιτητικούς ταξιδιώτες παίζει η προσωποποιημένη φροντίδα, η ασφάλεια που τους εξασφαλίζει η εμπειρία του πρακτορείου, η οργάνωση εξατομικευμένων ταξιδιών και η προσφορά νέων εμπειριών στα ταξίδια. In post-covid era, with the war in Ukraine raising the prices and the “pie” of outbound tourism market shrinking, travel agencies in Crete have to intervene dynamically, creating new, diversified and innovative proposals to benefit their customers.
Purpose: of this research is to help Cretan outbound travel agencies to detect the new needs of their travelers, to improve their services according to these needs and to invent strategies to achieve a lasting competitive advantage. The strategy which they will follow has to be based on the principle of “shared value” between the agency and the society which it belongs. This strategy is the only way to their future viability.
Methodology: The research is carried out with a questionnaire of closed quantitative and qualitative questions to travelers living in Crete, from May 2021 to March 2022. The answers are systematized in diagrams from which the external and internal environment of the agencies is analyzed using the SWOT method. Then with TOWS MATRIX the results of the strategies to be followed are created.
Conclusions: In the near future, the sustainable development of outgoing Cretan travel agencies lies on their human resources, on internet and technologic evolution on their mutual cooperation and dedication on the principal of shared value. The most important factors for travelers are the personalized care, the security they feel from the agencies experience, the organization of tailor made tours and the new travel experiences.
Συλλογές
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο:
Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για την λειτουργία του.
Συνέχεια
Περισσότερες πληροφορίες