Εμφάνιση απλής εγγραφής

Diagnosis of interest, educational objects of candidates for initial vocational training for specialties, Public Vocational Training Institutes.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΠαπαδουράκη, Στυλιανήel
dc.creatorPapadouraki, Stylianien
dc.date.accessioned2022-09-07T09:08:14Z
dc.date.available2022-09-07T09:08:14Z
dc.date.issued2022-09-07
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10376
dc.description.abstractΣκοπός έρευνας. Το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων αποτελεί έναν από τους θεμελιώδεις κλάδους του τομέα της εκπαίδευσης. Σήμερα παρά ποτέ είναι επιτακτική η ανάγκη μέσα στο πλαίσιο της σύνθετης παγκοσμιοποιημένης πραγματικότητας οι ενήλικες να αποκτήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο πολύπλοκο και απαιτητικό αυτό περιβάλλον. Η προσπάθεια τους αυτή είναι άρρηκτα συνδεόμενη με τη μελλοντική επαγγελματική τους αποκατάσταση. Στην πορεία της εκπαιδευτικής τους δράσης και διαδρομής, οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι συνήθως ωθούνται προς την εκπαιδευτική διαδικασία, από συγκεκριμένα κίνητρα. Ενώ είναι δυνατόν, κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους να έρθουν αντιμέτωποι με καταστάσεις και φαινόμενα τα οποία μπορεί να τους δημιουργήσουν ικανοποίηση, προσδοκίες αλλά και να τους σταθούν ως τροχοπέδη ή και εμπόδια στην εκπαιδευτική τους αυτή πορεία. Με γνώμονα τα ανωτέρω, η παρούσα ερευνητική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης του ζητήματος της εκπαίδευσης ενηλίκων η οποία έχει ως στόχο να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα. Ερευνητικά ερωτήματα. Ποια είναι τα κίνητρα συμμετοχής στα εκπαιδευτικά προγράμματα των Δημοσίων ΙΕΚ, ακολούθως ποιες είναι οι προσδοκίες από τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία των Δημοσίων ΙΕΚ. Επίσης ποια είναι τα εμπόδια που συναντούν οι εκπαιδευόμενοι κατά τη φοίτησή τους στα Δημόσια ΙΕΚ και τέλος σε ποιο βαθμό τα κίνητρα και οι προσδοκίες των εκπαιδευομένων επηρεάζονται από τα εμπόδια που χαρακτηρίζουν τη λειτουργία των Δημοσίων ΙΕΚ. Μεθοδολογία έρευνας. Για την υλοποίηση της παρούσης έρευνας και την εξαγωγή συμπερασμάτων προτιμήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, η οποία αποτελεί μια συνηθισμένη ερευνητική μέθοδο των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών. Ουσιαστικά, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης δεν επιχειρείται η εξαγωγή νέων συμπερασμάτων, αλλά πρόκειται για την οργάνωση και την παρουσίαση των υπαρχουσών ερευνών. Αποτελέσματα έρευνας. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνες έγινε σαφές ότι η πλειονότητα των ερωτώμενων προσδοκούν ότι οι σπουδές τους θα συμβάλλουν στην επαγγελματική τους εξασφάλιση, αισθάνονται σχετική ικανοποίηση από τις επιλογές τους γιατί πιστεύουν πως μετά το πέρας των σπουδών τους θα έχουν καταρτιστεί σε μια συγκεκριμένη ειδικότητα και θα έχουν αποκτήσει επαρκείς γνώσεις. Επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευόμενοι επιλέγουν τις ειδικότητές τους με άμεσο κίνητρο την επαγγελματική τους αποκατάσταση και στην πλειοψηφία τους δεν έχουν ενδοιασμούς από την επιλογή αυτή. Σε ότι αφορά στο ζήτημα των εμποδίων οι πλειοψηφία των εκπαιδευόμενων οι οποίοι αναφέρθηκαν σε αυτά, τα όρισαν ως εμπόδια τα οποία έχουν άμεση συνάρτηση με τη διοίκηση, τη λειτουργία και τον ελλειπή τεχνολογικό ή άλλο εξοπλισμό των συγκεκριμένων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης.el
dc.description.abstractPurpose of research. The field of adult education is one of the fundamental branches of the education sector. Today, more than ever, in the context of the complex globalized reality, adults need to acquire the knowledge, skills and abilities in order to cope. This effort is inextricably linked to their future professional rehabilitation. In the course of their educational activity and journey, the adult learners are usually pushed towards the educational process, by specific motivations. While it is possible, during their training to be confronted with situations and phenomena which can create satisfaction, expectations and also stand as a brake or obstacles in their educational process. In view of the above, the present research work is an attempt to highlight the issue of adult education This research paper is an attempt to highlight the issue of adult education which aims to answer the following questions. Research questions. What are the motivations for participation in the educational programs of Public IEK, then what are the expectations from their participation in the educational process of Public IEK. Also, what are the obstacles that the trainees encounter during their studies at the Public Vocational Schools and finally to what extent the motivations and expectations of the trainees are influenced by the obstacles that characterize the operation of the Public Vocational Schools. Research methodology. For the implementation of the present research and the drawing of conclusions, the method of bibliographic review was preferred, which is a common research method of the humanities and social sciences. Essentially, the bibliographic review does not attempt to draw new conclusions, but it is about the organization and presentation of existing research. Results. Based on the results of the research, it became clear that the majority of respondents expect that their studies will contribute to their professional security, they feel relative satisfaction from their choices because they consider that after finishing their studies as they will have been trained in a specific specialty and will have acquired sufficient knowledge. Also, the results of the research showed that the trainees choose their specialties with direct motivation for their professional rehabilitation and in the majority of them they have no doubts from this choice. With regard to the issue of obstacles, the majority of the trainees who referred to them defined them as obstacles which are directly related to the administration, operation and lack of technological or other equipment of the specific Vocational Institutes of Training.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΔιάγνωση ενδιαφέροντος, εκπαιδευτικών αντικειμένων υποψηφίων εκπαιδευομένων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης για ειδικότητες, Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.).el
dc.titleDiagnosis of interest, educational objects of candidates for initial vocational training for specialties, Public Vocational Training Institutes.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΠαπαδουράκη, Στυλιανήel
heal.creatorNamePapadouraki, Stylianien
heal.publicationDate2022-09-07
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10376
heal.abstractΣκοπός έρευνας. Το πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκων αποτελεί έναν από τους θεμελιώδεις κλάδους του τομέα της εκπαίδευσης. Σήμερα παρά ποτέ είναι επιτακτική η ανάγκη μέσα στο πλαίσιο της σύνθετης παγκοσμιοποιημένης πραγματικότητας οι ενήλικες να αποκτήσουν τις γνώσεις, τις δεξιότητες και τις ικανότητες προκειμένου να αντεπεξέλθουν στο πολύπλοκο και απαιτητικό αυτό περιβάλλον. Η προσπάθεια τους αυτή είναι άρρηκτα συνδεόμενη με τη μελλοντική επαγγελματική τους αποκατάσταση. Στην πορεία της εκπαιδευτικής τους δράσης και διαδρομής, οι ενήλικες εκπαιδευόμενοι συνήθως ωθούνται προς την εκπαιδευτική διαδικασία, από συγκεκριμένα κίνητρα. Ενώ είναι δυνατόν, κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσής τους να έρθουν αντιμέτωποι με καταστάσεις και φαινόμενα τα οποία μπορεί να τους δημιουργήσουν ικανοποίηση, προσδοκίες αλλά και να τους σταθούν ως τροχοπέδη ή και εμπόδια στην εκπαιδευτική τους αυτή πορεία. Με γνώμονα τα ανωτέρω, η παρούσα ερευνητική εργασία αποτελεί μια προσπάθεια ανάδειξης του ζητήματος της εκπαίδευσης ενηλίκων η οποία έχει ως στόχο να απαντήσει στα ακόλουθα ερωτήματα. Ερευνητικά ερωτήματα. Ποια είναι τα κίνητρα συμμετοχής στα εκπαιδευτικά προγράμματα των Δημοσίων ΙΕΚ, ακολούθως ποιες είναι οι προσδοκίες από τη συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία των Δημοσίων ΙΕΚ. Επίσης ποια είναι τα εμπόδια που συναντούν οι εκπαιδευόμενοι κατά τη φοίτησή τους στα Δημόσια ΙΕΚ και τέλος σε ποιο βαθμό τα κίνητρα και οι προσδοκίες των εκπαιδευομένων επηρεάζονται από τα εμπόδια που χαρακτηρίζουν τη λειτουργία των Δημοσίων ΙΕΚ. Μεθοδολογία έρευνας. Για την υλοποίηση της παρούσης έρευνας και την εξαγωγή συμπερασμάτων προτιμήθηκε η μέθοδος της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, η οποία αποτελεί μια συνηθισμένη ερευνητική μέθοδο των ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών. Ουσιαστικά, μέσω της βιβλιογραφικής ανασκόπησης δεν επιχειρείται η εξαγωγή νέων συμπερασμάτων, αλλά πρόκειται για την οργάνωση και την παρουσίαση των υπαρχουσών ερευνών. Αποτελέσματα έρευνας. Με βάση τα αποτελέσματα της έρευνες έγινε σαφές ότι η πλειονότητα των ερωτώμενων προσδοκούν ότι οι σπουδές τους θα συμβάλλουν στην επαγγελματική τους εξασφάλιση, αισθάνονται σχετική ικανοποίηση από τις επιλογές τους γιατί πιστεύουν πως μετά το πέρας των σπουδών τους θα έχουν καταρτιστεί σε μια συγκεκριμένη ειδικότητα και θα έχουν αποκτήσει επαρκείς γνώσεις. Επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι εκπαιδευόμενοι επιλέγουν τις ειδικότητές τους με άμεσο κίνητρο την επαγγελματική τους αποκατάσταση και στην πλειοψηφία τους δεν έχουν ενδοιασμούς από την επιλογή αυτή. Σε ότι αφορά στο ζήτημα των εμποδίων οι πλειοψηφία των εκπαιδευόμενων οι οποίοι αναφέρθηκαν σε αυτά, τα όρισαν ως εμπόδια τα οποία έχουν άμεση συνάρτηση με τη διοίκηση, τη λειτουργία και τον ελλειπή τεχνολογικό ή άλλο εξοπλισμό των συγκεκριμένων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης.el
heal.abstractPurpose of research. The field of adult education is one of the fundamental branches of the education sector. Today, more than ever, in the context of the complex globalized reality, adults need to acquire the knowledge, skills and abilities in order to cope. This effort is inextricably linked to their future professional rehabilitation. In the course of their educational activity and journey, the adult learners are usually pushed towards the educational process, by specific motivations. While it is possible, during their training to be confronted with situations and phenomena which can create satisfaction, expectations and also stand as a brake or obstacles in their educational process. In view of the above, the present research work is an attempt to highlight the issue of adult education This research paper is an attempt to highlight the issue of adult education which aims to answer the following questions. Research questions. What are the motivations for participation in the educational programs of Public IEK, then what are the expectations from their participation in the educational process of Public IEK. Also, what are the obstacles that the trainees encounter during their studies at the Public Vocational Schools and finally to what extent the motivations and expectations of the trainees are influenced by the obstacles that characterize the operation of the Public Vocational Schools. Research methodology. For the implementation of the present research and the drawing of conclusions, the method of bibliographic review was preferred, which is a common research method of the humanities and social sciences. Essentially, the bibliographic review does not attempt to draw new conclusions, but it is about the organization and presentation of existing research. Results. Based on the results of the research, it became clear that the majority of respondents expect that their studies will contribute to their professional security, they feel relative satisfaction from their choices because they consider that after finishing their studies as they will have been trained in a specific specialty and will have acquired sufficient knowledge. Also, the results of the research showed that the trainees choose their specialties with direct motivation for their professional rehabilitation and in the majority of them they have no doubts from this choice. With regard to the issue of obstacles, the majority of the trainees who referred to them defined them as obstacles which are directly related to the administration, operation and lack of technological or other equipment of the specific Vocational Institutes of Training.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΔιάγνωση ενδιαφέροντος, εκπαιδευτικών αντικειμένων υποψηφίων εκπαιδευομένων αρχικής επαγγελματικής κατάρτισης για ειδικότητες, Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.).el
heal.titleDiagnosis of interest, educational objects of candidates for initial vocational training for specialties, Public Vocational Training Institutes.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordΔημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), δια βίου μάθηση, εκπαίδευση ενηλίκωνel
heal.keywordPublic Vocational Training Institutes, lifelong learning, adult educationen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΚαθαράκης, Μιχαήλel
heal.advisorNameKatharakis, Michailen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States