Εμφάνιση απλής εγγραφής

Human resource training.

Στοιχεία Dublin Core

dc.creatorΟρφανουδάκη, Ειρήνηel
dc.creatorOrfanoudaki, Eirinien
dc.date.accessioned2022-09-29T11:02:35Z
dc.date.available2022-09-29T11:02:35Z
dc.date.issued2022-09-29
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10390
dc.description.abstractΣτην εργασία αυτή μελετάται το θέμα της εκπαίδευσης των εργαζομένων από τις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και των εξελίξεων σε όλους τους τομείς του περιβάλλοντος, με γνώμονα ότι η εκπαίδευση έχει διαπιστωθεί ότι αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης ήδη από τη διατύπωση των πρώτων διοικητικών θεωριών. Στις μέρες μας εκτιμάται ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όχι μόνο των επιχειρήσεων αλλά και των ίδιων των εργαζόμενων στο βαθμό που αυξάνει την απασχολησιμότητά τους. Εκτενείς αναφορές γίνονται για το ρόλο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, την ιδιαιτερότητα της εκπαίδευσης ενηλίκων, την εξέλιξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης με ιστορικά στοιχεία αλλά και στις στρατηγικές, πολιτικές και το σχεδιασμό σχετικών προγραμμάτων ώστε να είναι αποτελεσματικά έναντι των σύγχρονων προκλήσεων. Το ερευνητικό μέρος, αφορά στην εκπαίδευση εργαζομένων σε ξενοδοχεία, έναν κλάδο εξαιρετικά σημαντικό όχι μόνο για την προσφορά του στην εθνική οικονομία αλλά και ως πεδίο έρευνας δεδομένου ότι σε αυτόν απασχολείται πλήθος εργαζομένων με ποικιλία ειδικοτήτων. Η έρευνα εστιάζει σε εργαζόμενους ξενοδοχείων (4* και 5*) του νομού Ηρακλείου. Τα ερευνητικά ζητήματα αφορούν(α) την εκπαίδευση των εργαζομένων στα ξενοδοχεία, όπου εντοπίζεται ότι ως επι το πλείστων επενδύσεις γίνονται σε εκπαιδευτικά προγράμματα επιμόρφωσης των εργαζομένων, χωρίς όμως να τους παρέχονται περαιτέρω κίνητρα για την ενεργή συμμετοχή τους αυτή. (β) Οι στάσεις και οι απόψεις για την ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση όπου εντοπίζεται ότι το ενδιαφέρον για εκπαιδευτικά προγράμματα είναι ανάλογο με τις ευθύνες του εργαζομένου. Κατά τη γενική ομολογία της πλειοψηφίας των εργαζομένων, τα επιμορφωτικά προγράμματα δεν αποτελούν αποτελεσματικό μέσω εκπαίδευσης ή και δεν τους καλύπτουν τις εκπαιδευτικές εργασιακές τους ανάγκες. (γ)Περεταίρω εκπαιδευτικές ανάγκες, σε κοινωνικά ζητήματα όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η προστασία των ΑμΕΑ, ρατσιστικά ζητήματα καθώς και θέματα διαχείρισης κρίσεων τύπου σεξουαλικής παρενόχλησης και ρατσιστικών φαινομένων στο χώρο εργασίας.el
dc.description.abstractThis paper examines in detail the issue of employees training by companies in the context of Human Resource Management and developments in all areas of the environment, with the view that training has been found to be crucial in order to achieve company’s goals a company already the formulation of the first administrative theoris. Nowadays employees training is valued as a competitive advantage not only for companies but also for employees themselves in order to extent their employability. Extensive reports are made on the role of Human Resource Management, the specificity of adult education, the development of vocational education with historical data but also on the strategies, policies and planning of relevant programs to be effective against modern challenges. The research part concerns the training of employees in hotels, a sector extremely important not only for its contribution to the national economy but also as a field of research since it employs a large number of employees with a variety of specialtiesThe research focuses on hotel employees (4 * and 5 *) in the area of Heraklion. The research issues concern (a) the educational activity of the employees in these hotels, where it is found that most of the investments are made in training programs of the employees, but without providing them with further incentives for their active participation. (b) Attitudes and views on in-company training where it is found that the interest in training programs is commensurate with the responsibilities of the employee. According to the general confession of the majority of employees, training programs are not effective through training or do not cover their educational work needs. (c) Finally, further educational needs are identified in social issues such as the environmental protection, disabled protection, racist issues as well as management of crisis such as sexual harassment and racist acts in the workplace.en
dc.languageΕλληνικάel
dc.languageGreeken
dc.publisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
dc.publisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/us/*
dc.titleΕκπαίδευση ανθρωπίνου δυναμικού.el
dc.titleHuman resource training.en

Στοιχεία healMeta

heal.creatorNameΟρφανουδάκη, Ειρήνηel
heal.creatorNameOrfanoudaki, Eirinien
heal.publicationDate2022-09-29
heal.identifier.primaryhttp://hdl.handle.net/20.500.12688/10390
heal.abstractΣτην εργασία αυτή μελετάται το θέμα της εκπαίδευσης των εργαζομένων από τις επιχειρήσεις στο πλαίσιο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού και των εξελίξεων σε όλους τους τομείς του περιβάλλοντος, με γνώμονα ότι η εκπαίδευση έχει διαπιστωθεί ότι αποτελεί κρίσιμο στοιχείο για την επίτευξη των στόχων μιας επιχείρησης ήδη από τη διατύπωση των πρώτων διοικητικών θεωριών. Στις μέρες μας εκτιμάται ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα όχι μόνο των επιχειρήσεων αλλά και των ίδιων των εργαζόμενων στο βαθμό που αυξάνει την απασχολησιμότητά τους. Εκτενείς αναφορές γίνονται για το ρόλο της Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού, την ιδιαιτερότητα της εκπαίδευσης ενηλίκων, την εξέλιξη της επαγγελματικής εκπαίδευσης με ιστορικά στοιχεία αλλά και στις στρατηγικές, πολιτικές και το σχεδιασμό σχετικών προγραμμάτων ώστε να είναι αποτελεσματικά έναντι των σύγχρονων προκλήσεων. Το ερευνητικό μέρος, αφορά στην εκπαίδευση εργαζομένων σε ξενοδοχεία, έναν κλάδο εξαιρετικά σημαντικό όχι μόνο για την προσφορά του στην εθνική οικονομία αλλά και ως πεδίο έρευνας δεδομένου ότι σε αυτόν απασχολείται πλήθος εργαζομένων με ποικιλία ειδικοτήτων. Η έρευνα εστιάζει σε εργαζόμενους ξενοδοχείων (4* και 5*) του νομού Ηρακλείου. Τα ερευνητικά ζητήματα αφορούν(α) την εκπαίδευση των εργαζομένων στα ξενοδοχεία, όπου εντοπίζεται ότι ως επι το πλείστων επενδύσεις γίνονται σε εκπαιδευτικά προγράμματα επιμόρφωσης των εργαζομένων, χωρίς όμως να τους παρέχονται περαιτέρω κίνητρα για την ενεργή συμμετοχή τους αυτή. (β) Οι στάσεις και οι απόψεις για την ενδοεπιχειρησιακή εκπαίδευση όπου εντοπίζεται ότι το ενδιαφέρον για εκπαιδευτικά προγράμματα είναι ανάλογο με τις ευθύνες του εργαζομένου. Κατά τη γενική ομολογία της πλειοψηφίας των εργαζομένων, τα επιμορφωτικά προγράμματα δεν αποτελούν αποτελεσματικό μέσω εκπαίδευσης ή και δεν τους καλύπτουν τις εκπαιδευτικές εργασιακές τους ανάγκες. (γ)Περεταίρω εκπαιδευτικές ανάγκες, σε κοινωνικά ζητήματα όπως η προστασία του περιβάλλοντος, η προστασία των ΑμΕΑ, ρατσιστικά ζητήματα καθώς και θέματα διαχείρισης κρίσεων τύπου σεξουαλικής παρενόχλησης και ρατσιστικών φαινομένων στο χώρο εργασίας.el
heal.abstractThis paper examines in detail the issue of employees training by companies in the context of Human Resource Management and developments in all areas of the environment, with the view that training has been found to be crucial in order to achieve company’s goals a company already the formulation of the first administrative theoris. Nowadays employees training is valued as a competitive advantage not only for companies but also for employees themselves in order to extent their employability. Extensive reports are made on the role of Human Resource Management, the specificity of adult education, the development of vocational education with historical data but also on the strategies, policies and planning of relevant programs to be effective against modern challenges. The research part concerns the training of employees in hotels, a sector extremely important not only for its contribution to the national economy but also as a field of research since it employs a large number of employees with a variety of specialtiesThe research focuses on hotel employees (4 * and 5 *) in the area of Heraklion. The research issues concern (a) the educational activity of the employees in these hotels, where it is found that most of the investments are made in training programs of the employees, but without providing them with further incentives for their active participation. (b) Attitudes and views on in-company training where it is found that the interest in training programs is commensurate with the responsibilities of the employee. According to the general confession of the majority of employees, training programs are not effective through training or do not cover their educational work needs. (c) Finally, further educational needs are identified in social issues such as the environmental protection, disabled protection, racist issues as well as management of crisis such as sexual harassment and racist acts in the workplace.en
heal.languageΕλληνικάel
heal.languageGreeken
heal.academicPublisherΕΛ.ΜΕ.ΠΑ., ΔΠΜΣ Οργάνωση και Διοίκηση για Μηχανικούςel
heal.academicPublisherH.M.U., MSc in MBA for Engineersen
heal.titleΕκπαίδευση ανθρωπίνου δυναμικού.el
heal.titleHuman resource training.en
heal.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel
heal.typeMaster thesisen
heal.keywordδιοίκηση ανθρωπίνων πόρων, εκπαίδευση προσωπικού, δια βίου μάθηση, ξενοδοχείοel
heal.keywordhuman resources management, personnel training, lifelong learning, hotelen
heal.accessfreeel
heal.advisorNameΠαπαστεφανάκη, Σοφίαel
heal.advisorNamePapastefanaki, Sofiaen
heal.academicPublisherIDΕΛ.ΜΕ.ΠΑ. Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιοel
heal.academicPublisherIDΗ.Μ.U Hellenic Mediterranean University‎en
heal.fullTextAvailabilitytrueel
tcd.distinguishedfalseel
tcd.surveyfalseel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United States