Η στάση των καταναλωτών απέναντι στις εμπορικές εφαρμογές επαυξημένης /εικονικής πραγματικότητας.
Consumer attitudes towards commercial augmented/virtual reality applications.
View/ Open
Date
2022-10-21Author
Οικονόμου, Αναστάσιος
Oikonomou, Anastasios
Metadata
Show full item recordAbstract
Οι ψηφιακές τεχνολογίες πληροφοριών και επικοινωνιών (ΤΠΕ) έχουν, τα τελευταία
χρόνια οδηγήσει σε μια αύξηση της αποτελεσματικότητας της έρευνας του μάρκετινγκ.
Το ψηφιακό μάρκετινγκ ορίστηκε πρόσφατα ως μια προσαρμοστική διαδικασία που
υποστηρίζεται από την τεχνολογία, μέσω της οποίας οι οργανισμοί συνεργάζονται με
πελάτες και συνεργάτες για να δημιουργήσουν από κοινού, να επικοινωνήσουν, να
προσφέρουν και να διατηρήσουν αξία για όλες τις ομάδες ενδιαφέροντος. Αρκετές
μελέτες έχουν αναλύσει τη σημαντική επιρροή που έχουν οι ψηφιακές τεχνολογίες,
όπως το Διαδίκτυο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στην έρευνα του μάρκετινγκ.
Οι πρόσφατες τεχνολογικές εξελίξεις έχουν αλλάξει τους τρόπους που τα άτομα
βιώνουν το φυσικό και το εικονικό περιβάλλον. Ειδικά, η εικονική πραγματικότητα
(VR-virtual reality) είναι πιθανό να διαδραματίσει κεντρικό ρόλο σε πολλούς κλάδους,
όπως το λιανικό εμπόριο, τον τουρισμό κ.ά. Η παρούσα εργασία διερεύνησε τις στάσεις
των καταναλωτών της Αττικής, ως προς το VR/AR, προσπαθώντας να καταλήξει σε
ουσιώδη συμπεράσματα και χρήσιμες προτάσεις. Για το σκοπό αυτό, υιοθετήθηκε η
ποσοτική έρευνα, ενώ τα ευρήματα παρουσιάζονται παρακάτω. Σε γενικές γραμμές,
φάνηκε ότι δεν υπάρχει σημαντική χρήση των υπό μελέτη τεχνολογιών. Digital Information and Communication Technologies (ICT) have, in recent years, led
to an increase in the effectiveness of marketing research. Digital marketing has recently
been defined as a technology-backed adaptive process through which organizations
work with clients and partners to jointly create, communicate, deliver and maintain
value for all stakeholders. Several studies have analyzed the significant influence that
digital technologies, such as the Internet and social media, have on marketing research.
Recent technological developments have changed the way people experience the
natural and virtual environment. In particular, virtual reality (VR-virtual reality) is
likely to play a central role in many industries, such as retail, tourism, etc. This paper
investigated the attitudes of consumers in Attica, towards VR / AR, trying to reach
substantial conclusions and useful suggestions. For this purpose, the quantitative
research was adopted, while the findings are presented below. In general, it appeared
that there is no significant use of the technologies under study.
Collections
The following license files are associated with this item:
This website uses cookies to ensure you get the best browsing experience.
Continue
More info